Skip to main content

Het lukt niet om mijn rekeningnummer online aan te passen. Er wordt aangegeven dat het gewijzigd is en als ik dat nakijk, staat er weer het oude nummer. Heb vandaag telefonisch contact opgenomen en de medewerker zou het aangepast hebben. Nu is het nog niet aangepast. 😳

Krijg wel mails dat er op verschillende dingen in mijn account wat gewijzigd zou zijn, behalve mijn rekeningnummer………..

Nou ja, zien jullie het wel als er niet afgeschreven kan worden. Ik ga mij er niet druk meer om maken.

Heb er alles aan gedaan maar kan niet aan de gang blijven.

Hoi @Backtostart 
Als je geholpen wilt worden vul dan je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Alleen aan je nickname hebben ze n.l. niets.
 


Hoi @Backtostart 
Als je geholpen wilt worden vul dan je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Alleen aan je nickname hebben ze n.l. niets.

 

Hoi huistijger,

Heb ik toegevoegd. Hoop dat je het voor mij kunt aanpassen. 
 

 


Hoi @Backtostart 
Als je geholpen wilt worden vul dan je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Alleen aan je nickname hebben ze n.l. niets.



 

 

 


Hoi huistijger,

Heb de gegevens die je gevraagd hebt in te vullen ingevuld. 


Je topic wordt binnen enkele dagen opgepakt door de KPN, @Backtostart 
ik kan het niet veranderen voor je ik ben ook een klant net als jij, 'heb je alleen geadviseerd zodat de KPN je sneller kan helpen als ze aan dit topic toe zijn.


Dank je wel. Wist niet meer hoe ik het op moest lossen. Ik hoor het dan wel van kpn 


Ik zie dat je telefonisch contact hebt gehad @Backtostart. Het juiste rekeningnummer is toen doorgegeven? Zo niet vul dan even het juiste rekeningnummer in bij jouw profiel. 


Ja klopt en dat zou aangepast worden. Maar tot op heden is dat niet gewijzigd wat mij wel beloofd is. Zie mob voor juiste rek nr.


Ik heb het nu voor je aangepast @Backtostart 


👍🏻 Ja staat goed. Bedankt.