Skip to main content

Recent mijn eerste factuur ontvangen voor maart + april.

Kunt u gebaseerd op mijn contract de helemaal uit te specificeren aub.

Alvast dank.

 

Heb je al een MijnKPN ID aangemaakt, als je het abonnement koppelt kun je daar de factuur inzien/downloaden en op de vervolgbladen staat de specificatie.

 


TOP! dankjewel.

 


Hallo @MartiByrde op de KPN website vind je een uitleg van de (eerste) factuur.

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/uitleg-factuur-kpn-mobiel.htm

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/uitleg-factuur-tv-internet-en-bellen.htm


Kan ik de factuur op de 1e van de maand ontvangen?


Hallo @MartiByrde , je kan de afschrijfdatum (laten) wijzigen

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/betaaldatum-wijzigen.htm


Bedankt!

 


Nog een vraag over mijn abonnement.

Als jullie (KPN) even mijn 1e factuur bekijken, waarom staat er dan €2,05 (kpn hussel) minus €0,80 op mijn factuur?

In het contract wordt daar niet over gesproken en ik heb dit ook niet afgesloten (denk ik).

Dus betaal ik €1,25 te veel (denk ik).

Volgende factuur moet zijn: €8,75…..je weet wel.

 


Hallo @MartiByrde , als forumlid en klant net zoals jij kan ik natuurlijk niet met je meekijken.

De eerste "maand” van een nieuw abonnement is vaak maar een (klein) gedeelte van een volle maand. Pas vanaf de tweede factuurperiode is het een volledige maand. Alle bedragen in die eerste periode zijn dan naar rato het "zoveelste” deel van een hele maand.

Lukt het hiermee om de verschillen te verklaren?


Bedankt voor je bericht RBxx, maar ik zou graag een antwoord van KPN willen ontvangen.

En nee dit is niet het antwoord waar ik iets mee kan.

Dus graag een reply van KPN.

Alvast dank.

 


Duidelijk @MartiByrde , dan is bellen via 0800-0402 (gratis nummer) waarschijnlijk de snelste optie.
Open op werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur, zaterdags tot 17:00 uur, zon- en feestdagen gesloten.
Een reactie van een KPN medewerker op het forum kan 1-2 dagen duren, afhankelijk van de drukte.


@ RBxx ik heb geen haast, staat dat ergens?

Ik schrijf wel dat ik antwoord vraag van KPN..( dus geen forum lid).

 


Goedemiddag @MartiByrde. Je bent al mooi op weg geholpen door medeforumleden: fijn! 
 

Ik schrijf wel dat ik antwoord vraag van KPN..( dus geen forum lid).

Ondanks dat je dit vraagt, kun je ook reacties krijgen van andere klanten. Op het KPN Forum gaan onze klanten met elkaar in gesprek. Ze helpen elkaar met adviezen en je kunt door zelf even te zoeken ook al heel veel vinden. Als je er onderling echt niet uitkomt staan er moderators, zoals ik, klaar om bij te springen.

Ik kijk graag met je mee op jouw factuur om de onderstaande vraag te kunnen beantwoorden:
 

Nog een vraag over mijn abonnement.

Als jullie (KPN) even mijn 1e factuur bekijken, waarom staat er dan €2,05 (kpn hussel) minus €0,80 op mijn factuur?

In het contract wordt daar niet over gesproken en ik heb dit ook niet afgesloten (denk ik).

Dus betaal ik €1,25 te veel (denk ik).

Volgende factuur moet zijn: €8,75…..je weet wel.

 

Vul jij jouw profiel aan met jouw volledige naam + geboortedatum, het klantnummer, postcode en huisnummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? 

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je eventueel extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken.


@Shyrin profiel aangevuld.

 


Dank je wel!

Op de factuur berekenen wij de kosten voor 16 maart en voor de periode 17 maart tot en met 16 april (30 dagen). Het abonnement is gestart op 16 maart 2022: halverwege een maand met 31 dagen. Vandaar dat er nu apart 1 dag in rekening is gebracht mèt de bijbehorende korting.
In de laatste maand dat je korting krijgt compenseert zich dat weer. Zo krijg je precies de korting over de afgesproken periode van 6 maanden.


Duidelijk nu. 


Super! Fijn weekend! 😉


Beste KPN, kunt u aangeven of de eenmalige aansluitkosten van 25 euro in mindering zijn gebracht?

 


Beste KPN zouden jullie mijn laatste vraag willen beantwoorden svp. 

Dank !


Goedemorgen @MartiByrde!

Nee, de eenmalige aansluitkosten zijn niet in mindering gebracht. Vanwaar jouw vraag, heb je hier een afspraak over gemaakt bij het afsluiten van het abonnement?


Jazeker.


Dan geef ik de collega die je gesproken hebt over de bestelling, een seintje. De aansluitkosten staan geregistreerd in de bestelbevestiging: er staat geen aantekening bij jouw klantgegevens over een afspraak over de aansluitkosten. To be continued.


Mijn collega heeft de kosten gecrediteerd: het creditbedrag wordt automatisch meegenomen op een volgende factuur! ✅


Toppie !