Skip to main content

Ben overgestapt van KPN naar ziggo en heb nu spijt wat kan ik doen?

Als u bij Ziggo nog binnen de 14 dagen zit kunt u annuleren en weer een nieuw abonnement afsluiten bij KPN…

Waarom heeft u spijt?

 


monteur heeft een rotzooitje geplaatst in meterkast. Heb 3telefoons waarvan een hoofdtelefoon met antwoord apparaat hij heeft mijn telefoon in de meterkast geplaatst??? zodat als er gebeld word ik naar de meterkast moet lopen om het op nemen en heeft hij 2 internetkabels over was geen ruimte meer, plus moet ik betalen voor de monteur.

 


Goedemiddag @Eliane Muzo ,

Als de 14 dagen al voorbij zijn, zou ik proberen het beste ervan te maken.

Bij het Ziggo forum word je vaak goed geholpen, ik zou daar je klachten aankaarten: community.ziggo.nl


Heb 3telefoons waarvan een hoofdtelefoon met antwoord apparaat hij heeft mijn telefoon in de meterkast geplaatst???

Dat gebeurt bij KPN ook wel eens. 

Met 3 telefoons bedoelt u een draadloos set met 1 hoofdstation? De andere 2 toestellen staan wel elders in huis toch?


Hallo @Eliane Muzo je zou vanuit het modem in de meterkast een telefoonkabel kunnen (laten) leggen naar de plek waar jij je basisstation van je telefoon wilt hebben, probleem opgelost.

 


Heb 3telefoons waarvan een hoofdtelefoon met antwoord apparaat hij heeft mijn telefoon in de meterkast geplaatst??? zodat als er gebeld word ik naar de meterkast moet lopen om het op nemen

Hoi @Eliane Muzo . Afgezien van wat JanD oppert kan je voorlopig met een van de andere 2 handsets opnemen toch? Verder kan zo'n handset 3 dagen zonder opladen dus altijd op de basis opladen hoeft niet. Je kunt zo 2 handsets ook één losse lader laten delen. Gaat prima kan ik je zeggen. 

En uitluisteren en bedienen van het antwoordapparaat kan volledig met de handsets!

Er is natuurlijk niet een hoofdtelefoon, ofwel "handset die meer kan dan de andere". Alle handsets zijn gelijk.

Bij jouw zit de meterkast dan nog in huis. Al hetzelfde meegemaakt met Ziggo in meterkast buiten de woning. Dat ze dat doen. Ook 2 aderig kabeltje de woning in gemaakt en basis binnen geplaatst. Een gelukkig mens achter latend!

En ook bij kpn plaatsen monteurs de basis in meterkast als er geen kabeltje het huis in kan als er geen kabelbuis is. Boren doen ze namelijk niet.

Het komt zowel bij kpn als Ziggo natuurlijk alleen in de meterkast als daar het aansluitpunt zit. Maar heel vaak is dat gelukkig de huiskamer 🙂. 

Zie ook mijn tips in onderstaande topic:

 

Â