Skip to main content

 

Beste KPN,

 

ik heb onlangs mijn KPN abonnement opgezegd en jullie hebben bevestigd alle gekoppelde abonnementen ook op te zeggen. Dit is helaas niet gelukt en ik blijf nu nog steeds betalen voor Spotify. Ik heb vanmorgen met de KPN helpdesk gebeld en die verwees mij naar Spotify. Nu staat op mijn acxount bij Spotify toch echt dat jullie mijn abonnement beheren. Zie bijlage. Kunnen jullie mijn abonnement bij Spotify opzeggen?

Beste KPN,

 

Ik wil graag Spotify opzeggen maar dit lukt niet via mijn Spotify account want daar staat aangegeven dat ik dit via KPN moet doen. Ik heb daarna contact gehad met jullie klantenservice en die verwezen mij wederom naar Spotify omdat het Spotify account als een online aankoop bij KPN in het systeem staat. Daarop heb ik wederom met Spotify contact opgenomen en die vertelden mij dat Spotify niets kan doen en dat ik contact op moet nemen met KPN. Kunnen jullie mij Spotify abonnement opzeggen? Het klopt volgens mij niet dat Spotify een online aankoop is want ik heb dit destijds via de KPN helpdesk laten activeren. Ik kan het abonnement in MijnKPN inmiddels ook niet meer terugvinden want mijn abonnement bij KPN is beëindigd.

 

Admin: Dubbele topics samengevoegd


@Arjenvdw Hoi Arjen, om je goed te kunnen helpen en het  forum overzichtelijk te houden, heb ik jouw topics en reacties samengevoegd. Jammer om te lezen dat je hebt opgezegd. Ik lees dat jouw Spotify nog actief is via KPN ondanks dat je abonnement intussen gestopt is. Goed dat je een seintje geeft, en ook je gegevens al in je forumprofiel hebt gezet. 

Ik heb je gegevens erbij gepakt. Ik zie dat de opzegging van jouw abonnement op 20-10-2022 afgerond is. Zo gauw je abonnement (met Spotify) stopgezet is, heeft Spotify uiterlijk een maand nodig om de opzegging te verwerken. Daarom wil ik je vragen om deze maand even af te wachten. Ik verwacht dat na 20 november jouw Spotify omgezet wordt naar een ‘Free’ account.

En geen zorgen: Doordat jouw abonnement opgezegd is betaal je nu niet meer voor Spotify. De betaling liep zo lang jouw abonnement bij ons actief was. Dit gaat puur om de administratieve verwerking bij Spotify zelf, daar hebben ze altijd even tijd voor nodig. We zien het vaker, maar het komt goed :)