Skip to main content

Ik heb het zelfde als de bovenstaande mensen.

Sinds april heb ik mijn spotify abonnement opgezegd bij kpn mobiel. Met het idee om een spotify familie  abonnement te nemen voor de familie via ons knp internet abonnement.

Deze laatste is nu geactiveerd op het spotifyacount van mijn partner. 

Maar sinds april wordt er elke maand 10,99 gefactureerd op mijn kpn mobiel factuur. Voor online aankomen.  Ik heb nu meerdere keren kpn gebeld, online een klacht ingediend en ik krijg steeds te horen dat ik bij spotify moet zijn om het abonnement stop te zetten. Deze verwijst mij naar kpn. Want het loopt volgens hun gegevens via kpn. Zij hebben mij overigens op deze post op dit forum gewezen. 

Wat ik reeds allemaal heb gedaan:

April spotify stopgezet op mijn knp mobiel. Bevestiging gekregen.

In juni mijn kpn pay stop gezet met het idee dat er dan geen online aankopen kunnen worden gefactureerd. 

Nu in op 5 augustus weer een factuur met online aankopen.  Waar ik geen opdracht voor heb gegeven en zover ik begreep ook niet meer mogelijk was als kpn pay was stop gezet. 

Ik hoop dat u voor mij het zelfde kan betekenen zoals de bovenstaande mensen. Want dit begint frustrerend te worden. Zeker nu ik lees dat dit een probleem is dat als sinds 2022 speelt. Dit is niet de kwaliteit die ik van kpn gewend ben en deze kwaliteit is de rede dat ik als ruim 25 jaar klant bij u ben. 

Met vriendelijke groet

Nikolaj

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

Beste @Nikolaj van tol, welkom! Dat kan ik zeker! Mijn excuses dat het zoveel moeite kost om Spotify opgezegd te krijgen! Ik zie dat je jouw profiel al aangevuld hebt, top. Ik ga er voor je achteraan en zodra ik bevestiging heb dat het opgezegd is, zal ik het je laten weten. Op dat moment regel ik ook de creditering voor je. 


Fijn dat u er naar kijkt. Ik heb de bevestiging ontvangen per mail op 28 april.  Ik kan u deze bevestiging ook sturen als dit u helpt. 


Niet nodig hoor! Ik zie de bevestiging in het systeem 🙂.


Hoi @Nikolaj van tol, we hebben een terugkoppeling gekregen. Spotify is stopgezet, tot 5 september zal het nog op de factuur staan. Daarna stopt het. Op de volgende factuur krijg je ook een vergoeding voor de periode sinds 28 april.


Heel fijn, misschien is het goed om door te geven aan de telefonische klantenservice dat er dus een manier is om dit te regelen. Dat had mij 3 maanden betalen, frustratie en een terugbetaling voor kpn gescheeld. Er zullen meer mensen zijn die dit probleem tegen komen.

 

Heel fijn dat het hier zo snel geregeld kon worden. Dit is de service die ik van kpn gewend ben.  Bedankt voor het regelen 


Reageer