Ik heb het zelfde als de bovenstaande mensen.
Sinds april heb ik mijn spotify abonnement opgezegd bij kpn mobiel. Met het idee om een spotify familie abonnement te nemen voor de familie via ons knp internet abonnement.
Deze laatste is nu geactiveerd op het spotifyacount van mijn partner.
Maar sinds april wordt er elke maand 10,99 gefactureerd op mijn kpn mobiel factuur. Voor online aankomen. Ik heb nu meerdere keren kpn gebeld, online een klacht ingediend en ik krijg steeds te horen dat ik bij spotify moet zijn om het abonnement stop te zetten. Deze verwijst mij naar kpn. Want het loopt volgens hun gegevens via kpn. Zij hebben mij overigens op deze post op dit forum gewezen.
Wat ik reeds allemaal heb gedaan:
April spotify stopgezet op mijn knp mobiel. Bevestiging gekregen.
In juni mijn kpn pay stop gezet met het idee dat er dan geen online aankopen kunnen worden gefactureerd.
Nu in op 5 augustus weer een factuur met online aankopen. Waar ik geen opdracht voor heb gegeven en zover ik begreep ook niet meer mogelijk was als kpn pay was stop gezet.
Ik hoop dat u voor mij het zelfde kan betekenen zoals de bovenstaande mensen. Want dit begint frustrerend te worden. Zeker nu ik lees dat dit een probleem is dat als sinds 2022 speelt. Dit is niet de kwaliteit die ik van kpn gewend ben en deze kwaliteit is de rede dat ik als ruim 25 jaar klant bij u ben.
Met vriendelijke groet
Nikolaj
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt