Skip to main content

Hi, ik ben jaren een tevreden gebruiker geweest (en nog steeds voor mobiel etc) van KPN geweest. Allen echter doordat ik in het buitengebied woon is internet nooit echt van de grond gekomen hier (op basis van ADSL ongeveer 12MBps) nu heb ik glasvezel via Solcon (deels KPN dochter) en heb dus mijn KPN internet en TV abonnement opgezegd.Ā 

Ik kreek netjes de vraag om alle apparatuur (1x modem, 1x LTE-router, 1x digitene, 2x tv-kastjes) terugzet sturen. Dit heb ik ook gedaan echter een tijdje geleden kreeg ik bericht dat ik niet alles terug gestuurd zou hebben. Ik zou 1x TV ontvanger en de digitene en LTE-router niet terug gestuurd hebbenā€¦Ā Dit heb ik echter zeker wel gedaan. Ik moet wel zeggen dat ik niet alle afstandsbedieningen heb mee gestuurd, deze gebruikte ik niet en die liggen vast nog "ergens" maar heb ik (nog) niet tegen gekomen...

Toen heb ik gesproken met de helpdesk en een medewerker vertelde mij dat dit kennelijk niet goed is gegaan en heeft alles netjes gemarkeerd als zijnde terug gestuurd, dit zou dus geregeld zijn.

Maarā€¦Ā nu net kreeg ik weer een email bericht met de melding dat ik nog niet alles terug gestuurd zou hebbenā€¦???

Wie kan mij hier mee helpen? Ā 

Hallo @JeorenAĀ , het verzendbewijs zeeeeeeeer goed bewaren en vul in het privĆ©deel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN in dan komt een moderator er op terug.

Ā 


Verzendbewijs heb ik denk ik niet meer, maar dat lijkt mij ook niet het probleem, ze geven aan wel spullen ontvangen te hebben. Dus het is niet zo dat ze niet gekregen hebben. Achteraf had ik alleen een foto van de doos (met inhoud) moeten maken denk ik. Maar ik had nooit verwacht dat dit zo een "ding" zou kunnen gaan worden.


Verzendbewijs heb ik denk ik niet meer, maar dat lijkt mij ook niet het probleem, ze geven aan wel spullen ontvangen te hebben. Dus het is niet zo dat ze niet gekregen hebben. Achteraf had ik alleen een foto van de doos (met inhoud) moeten maken denk ik. Maar ik had nooit verwacht dat dit zo een "ding" zou kunnen gaan worden.

Hallo @JeorenAĀ , dat is jammer dat je het verzendbewijs niet meer hebt, hiermee is je bewijskracht weg, net als een vrijwaringsbewijs van een auto/motor, is het verstandig dat soort bewijzen minimaal 1 jaar te bewaren, beter nog langer.

Ā 

Ā 


Hi @JeorenA, wat flauw dat de inhoud van je retourpakket niet goed lijkt te zijn verwerktĀ šŸ˜‘ Ik zie inderdaad de herinnering waarinĀ wordt benoemd dat we slechts een deel van je apparatuurĀ hebben ontvangen. Zal hier even over aan de bel trekken bij onze logistieke afdeling, mocht je hierna nog een herinnering ontvangen, dan bij deze mijn opdracht om die lekker te negerenĀ šŸ˜‰

Ā 


HiĀ @JeorenA, wat flauw dat de inhoud van je retourpakket niet goed lijkt te zijn verwerktĀ šŸ˜‘ Ik zie inderdaad de herinnering waarinĀ wordt benoemd dat we slechts een deel van je apparatuurĀ hebben ontvangen. Zal hier even over aan de bel trekken bij onze logistieke afdeling, mocht je hierna nog een herinnering ontvangen, dan bij deze mijn opdracht om die lekker te negerenĀ šŸ˜‰

Ā 

Dank, en ik wacht het rustig even af.