Skip to main content
Beantwoord

Vergoeding abonnementskosten aanvragen storing

• April 23, 2023
  • 4 reacties
  • 75 keer bekeken

hai,

ik probeer online het vergoedingsformulier in te vullen om vergoeding aan te vragen voor de storing die we hebben gehad op ons adres dik een maand lang. Maar, ik kan geen data selecteren in dat formulier. Kan iemand mij helpen met dit handmatig in orde maken?

heel erg bedankt alvast! 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Breev23, welkom op ons forum! Je kunt deze korting via kpn.com/vergoeding aanvragen, je voert daar je klantnummer in en de laatste 3 cijfers van je iban.
De computer kijkt dan of er een algemene storing op jouw adres is geweest of een gesloten ticket is.

Als het via de website niet lukt kun je hier het beste over bellen met 0800-0402

Admin edit: reactie aangevuld

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 23, 2023

Dag @Breev23 een moderater gaat dit oppakken.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag.  De wachttijd is een dag of drie.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 26, 2023

Hoi @Breev23, welkom op ons forum! Je kunt deze korting via kpn.com/vergoeding aanvragen, je voert daar je klantnummer in en de laatste 3 cijfers van je iban.
De computer kijkt dan of er een algemene storing op jouw adres is geweest of een gesloten ticket is.

Als het via de website niet lukt kun je hier het beste over bellen met 0800-0402

Admin edit: reactie aangevuld

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 26, 2023

Hi @JanZ_ 

Nee helaas werkt het ook niet in een andere browser of op mijn telefoon. 

De storing duurde van vrijdag 24-02-2023 tot dinsdag 18-04-2023. Bedankt alvast voor je hulp! 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Als het via de website niet lukt kun je hier het beste over bellen met 0800-0402