Skip to main content

.

Direct en nu overstappen. Je hebt het al uitgezocht dus waarom smeken om nog een extraatje bij KPN? Meld je dus aan bij T-Mobile.

 

Succes! 


Hallo @GIJSBERTUS1958 kijk s.v.p. de hoofdletterstand van je typemachine even na, die blijft hangen.

Dat noemt men schreeuwen en is tegen de forumregels.

Op het forum kan men niets doen met prijzen en abo's, daarvoor kun je het beste online gaan naar www.kpn.com of bellen via 0800 0402 of naar een lokale KPN-winkel en andere telefoonboer.

 


Volgens mij betaal je bij T-Mobile zelfs maar €20,- voor het abonnement en €246,41 voor het toestel.

Bij KPN betaal je overigens geen geen €34,50 maar €28,50 en €270,41 voor het toestel.

Dat is natuurlijk nog altijd significant meer dan bij T-Mobile.

Waar je dan ook wel naar moet kijken zijn de combivoordelen als dit jouw enige mobiele abonnement is bij KPN en je ook een Internet & TV abonnement bij KPN hebt. Die combivoordelen zouden KPN nog wel eens goedkoper kunnen maken dan T-Mobile.

In jouw geval zou jij immers €5,- korting krijgen op jouw mobiele abonnement, het pluspakket t.w.v. €6,99 gratis en €5,- entertainmentkorting.

 

Overigens heb ik ook mijn mobiele telefonie bij T-Mobile ondergebracht op één goedkoop abonnement na immers met dat abonnement bespaar ik €11,99 op mijn abonnement voor Internet & TV.