Skip to main content

Ik krijg 2 facturen van 2 verschillende klantnummers, maar ik gebruik maar 1 telefoonnummer (en dus 1 klantnummer) en heb verder nooit een ander mobiele abonnement afgesloten. 

Via MijnKPN is het niet mogelijk om het nummer te achterhalen dat bij de 2e klantnummer hoort en ook de factuur (incl. specificatie van verbruik) in te zien. Hierdoor is het onduidelijk voor mij of er een administratieve fout is gemaakt of dat ik betaal voor het verbruik van een ander (fraude dus). Hoe dan ook, ik betaal onterecht maandelijks teveel!

  • Klantnummer 1:***************  (bekend en gekoppeld aan MijnKPN)
  • Klantnummer 2:*************** (onbekend)

Kan ik meer informatie krijgen over de 2e klantnummer en kan de incasso hiervoor z.s.m. stop gezet worden?

Admin: privégegevens verborgen

Heb je naast je mobiele nummer ook een vaste aansluiting bij kpn?


Nee, nog nooit gehad.


Heel gek hoor. Wordt het “spook” abonnement ook van jouw rekening afgeschreven?

Verder: hier al eens over gebeld met de telefonische klantenservice? Die kunnen gelijk met je mee kijken in de administratie / systemen.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

 


Ja! Ongeveer 20 euro p.m.

Ben er nu mee aan het bellen (klantenservice) om sowieso het “spook” abonnement af te laten sluiten en te achterhalen hoe dit heeft kunnen ontstaan en wie hier voor verantwoordelijk is. Zodat ik eventueel ook verdere stappen kan ondernemen, zoals terugvordering.

Dank.


Hallo @MariaAntonia, ik zie inderdaad 2 mobiele abonnementen actief op jouw adres. Voor stopzetting van 1 van de beide abonnement zal er toch gebeld moeten worden met de klantenservice. Uit jouw laatste bericht begrijp ik dat je dat reeds gedaan hebt? 


Is dit gevolg van een fout bij KPN of ben je slachtoffer van fraude?