Skip to main content

Mijn welkomstcadeau zou door KPN verstuurd zijn maar PostNL heeft deze nog niet ontvangen na een week. KPN verwijst naar firma Sidekix maar ik heb toch duidelijk een contract gesloten met KPN. Ik vind dit afschuifsysteem vanuit KPN gezien klantonvriendelijk en vraag hen ook om ietwat meer duidelijkheid te geven over bestelstatus en daadwerkelijke levertijden. Ik ga er dus ook niet mee akkoord om doorverwezen te worden naar een derde partij.

Hallo @GamerenServices ,

Zijn de veertien dagen wachttijd voorbij? Het welkomstcadeau wordt namelijk verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van veertien dagen voorbij is.  Verder dit maar eens doorlezen:  

 


'’Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van 14 dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).'’


Sorry hoor maar alles is aangesloten, de bedenktijd van 14 dagen voorbij en ik heb reeds een week geleden een track & Trace code ontvangen voor levering van de TV. Toch zegt PostNL het pakket niet ontvangen te hebben van KPN (dus niet van Sidekix) en kunnen deze dus niet traceren. Klanten vallen hier dus tussen wal en schip. Graag wat meer duidelijkheid!


Hoi @GamerenServices 
Die duidelijkheid kun je het snelste krijgen door Sidekix te bellen.
Deze verzorgt de verzending.
Bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).
Ze zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur.Â