Skip to main content

Ik probeer inmiddels al 3, 4 maanden mijn rekeningnummer te wijzigen via kpn en geen enkele keer lukt het. Automatische incasso falen uiteraard en ik moet zelf weer achter het overmaken aan. Hoe kan ik dit regelen, is de enige optie bellen?

 

Tijdens dit avontuur viel het met ook op dit ik geen makkelijke manier van contact kan krijgen met kpn. Of ik moet bellen (sta ik een uur in de wacht) of ik moet met een robot chatten, of een vraag op een publiek forum posten. Beetje vaag. Als ik gewoon een email had kunnen sturen met daarin mijn gegevens hadden jullie het kunnen aanpassen voor me en was er niets aan de hand.

Een rekeningnummer via een email wijzigen is helemaal geen optie. Want een KPN medewerker moet verifiëren of u wel echt degene bent die de email gestuurd heeft. Iedereen kan dat wel gedaan hebben.

Dus er zal echt een gesprek plaats moeten vinden. Waarbij de KPN medewerker u een paar controlevragen stelt. Dat kan niet via email.


Een rekeningnummer via een email wijzigen is helemaal geen optie. Want een KPN medewerker moet verifiëren of u wel echt degene bent die de email gestuurd heeft. Iedereen kan dat wel gedaan hebben.

Dus er zal echt een gesprek plaats moeten vinden. Waarbij de KPN medewerker u een paar controlevragen stelt. Dat kan niet via email.

Maar een abonnement afsluiten zonder contact is wel een optie? Waar ligt die lijn dan precies, die heb ik ook gewoon via de site zonder contact afgesloten.

 

Het zou in theorie ook gewoon moeten werken in mijnkpn, zonder contact met een kpn medewerker.

 

Als er in mijn KPN een manier was een bericht de sturen naar kpn, iets van; “Lieve kpn, ik probeer xxxx en dat lukt niet, zouden jullie dat kunnen fixen voor me?” zou een stuk ergonomischer zijn en vrijwel dezelfde veiligheidsgaranties bieden, gezien je toch al ingelogd ben als dat het argument zou zijn.


Een rekeningnummer via een email wijzigen is helemaal geen optie. Want een KPN medewerker moet verifiëren of u wel echt degene bent die de email gestuurd heeft. Iedereen kan dat wel gedaan hebben.

Dus er zal echt een gesprek plaats moeten vinden. Waarbij de KPN medewerker u een paar controlevragen stelt. Dat kan niet via email.

Maar een abonnement afsluiten zonder contact is wel een optie? Waar ligt die lijn dan precies, die heb ik ook gewoon via de site zonder contact afgesloten.

Dat gaat (ook) niet via de mail.

Het zou in theorie ook gewoon moeten werken in mijnkpn, zonder contact met een kpn medewerker.

 

Als er in mijn KPN een manier was een bericht de sturen naar kpn, iets van; “Lieve kpn, ik probeer xxxx en dat lukt niet, zouden jullie dat kunnen fixen voor me?” zou een stuk ergonomischer zijn en vrijwel dezelfde veiligheidsgaranties bieden, gezien je toch al ingelogd ben als dat het argument zou zijn.

Die is er: dit forum. Ik hoop dat hier snel een KPN medewerker reageert. Dan kan die er naar kijken.


 @Robert432432 Hi Robert en welkom op ons forum! Ons forum is hoofdzakelijk voor en door klanten. We hebben verschillende behulpzame gebruikers zoals Nick, die anderen graag op weg helpen. Waar nodig springen wij als moderators ook bij. 

Lastig dat je al zo lang bezig bent met het aanpassen van je rekeningnummer. Gewoonlijk hoor je inderdaad je rekeningnummer te kunnen aanpassen in MijnKPN, maar ik lees dat dat niet lukt. We helpen je graag via het forum, maar we kunnen helaas geen rekeningnummer voor je aanpassen. We kunnen via deze weg niet de benodigde verificatie doen. Als je belt of chat met onze klantenservice, helpt een van onze collega's je verder om dit in orde te maken.