Skip to main content

Ik heb een openstaande rekening. En ondertussen sinds vandaag geblokkeerd. Stel ik betaal een deel van de openstaande factuur met een betalingsregeling. Wordt ik dan per direct weer aangesloten of pas als ik de gehele factuur betaald heb. Vriendelijke groet Marcella

Voor zaken rondom betalingen is de afdeling collections de enige partij.  Bel tijdens kantooruren 0800-0402 en vraag naar die afdeling. 


Ja bellen wordt lastig hè als je afgesloten bent😂


Het is een gratis telefoonnummer 😂


Ja dat dacht ik ook. Totdat je het belt en dan te horen krijgt. Door administratieve redenen is u aansluiting geblokkeerd 


Denk in oplossingen. 


Heb je nummer 1200 al eens geprobeerd? Dat zou ook bereikbaar moeten zijn als je afgesloten bent.


 


Ik ben afgesloten, wat nu?

Je wordt niet zomaar afgesloten. We doen eerst twee incasso-pogingen. Daarna ontvang je eerst twee herinneringen. Is het openstaande bedrag daarna nog niet betaald, dan word je afgesloten. Je ziet hier het hele betaalproces.

Ben je toch afgesloten? 

De snelste manier is om direct te betalen via kpn.com/betaal. We controleren eerst je gegevens. Daarna betaal je direct via iDeal. Je wordt na betaling zo snel mogelijk aangesloten. Hoe snel ligt aan wanneer je betaalt.

  • Betaal je tussen 7 en 22 uur? Je wordt binnen 2 uur opnieuw aangesloten.
  • Betaal je voor 7 uur? We sluiten je om 9 uur diezelfde dag opnieuw aan.
  • Betaal je na 22 uur? We sluiten je de volgende dag om 9 uur weer aan.

Betaal je niet via iDEAL maar maak je de betaling handmatig over? Dan moet je eerst wachten tot de betaling bij ons binnen is. Dit kan tot 5 werkdagen duren. We raden dan ook altijd aan om via onze website te betalen.

Let op: Om weer aangesloten te worden moet het achterstallige bedrag én openstaande bedragen betaald worden.


Welkom op de community @Florentino Marcella, als je een betaalafspraak hebt gemaakt wordt je weer aangesloten. Als het een betaalregeling is met meerdere afspraken moeten die allemaal op tijd betaald worden, net zoals alle nieuwe facturen in die periode.

Op het moment dat je bent afgesloten is het inderdaad nog wel mogelijk om ons te bellen zoals Ruud al aangaf. Op die manier kan je in contact komen met de afdeling die hierover gaat. Ik hoop dat dat inmiddels gelukt is.


Ik heb ondertussen contact gehad met kpn via de messenger van Facebook. En daar vertelde ze mij dat een betalingsregeling wel mogelijk is alleen dat ik pas aangesloten wordt als ik de gehele achterstand heb voldaan. Dus ik ga maandag dan toch maar telefonisch contact op nemen via 1200


Ik heb ondertussen contact gehad met kpn via de messenger van Facebook. En daar vertelde ze mij dat een betalingsregeling wel mogelijk is alleen dat ik pas aangesloten wordt als ik de gehele achterstand heb voldaan. Dus ik ga maandag dan toch maar telefonisch contact op nemen via 1200

Dat klopt, alles moet betaald zijn voordat je weer aangesloten wordt, bellen is zinloos, alles betalen is zinvol @Florentino Marcella