Skip to main content
Beantwoord

Zit ik bij tv niet vast aan 2 jarig internet contract?

  • 13 September 2024
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb een 2 jarig abo afgesloten op 1 Gbps internet.

Daarbij hoefde ik geen tv maar dit zou de eerste 9 maanden gratis zijn dus toch genomen.

Klopt het dat ik na 9 maanden tv op mag zeggen terwijl mijn internetcontract voor 2 jaar is?

 

Dank

Ja, u mag tv elke maand aan of uit zetten. Enkel uw internet kunt u niet uit zetten. Wel kan u hier de snelheid elke maand van verhogen of verlagen.


Ik denk dat het niet kan @Hanoz De prijs is berekend opdat je 2 jaar het abonnement afneemt.
Na die 2  jaar kun je het per maand opzeggen
Je kunt het beste even bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402 om zekerheid te krijgen.
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.


Hallo @Hanoz ,

Je zou het nu direct al uit kunnen zetten via MijnKPN.
 

TV is een aanvullende optie die daarom niet verplicht is binnen jouw abonnement. Alleen het internetgedeelte van jouw abonnement is verplicht en dat kun je daarom pas na twee jaar opzeggen. Wel kun je de internetsnelheid per direct aanpassen net zoals een hele reeks van niet verplichte uitbreidingsmogelijkheden binnen jouw abonnement. 
 

Om het visueel te maken: alleen het goedkoopste internet van 42,50 is verplicht, al het andere is optioneel en per direct af te melden of juist erbij te nemen: 

 


Reageer