Skip to main content

Ik werd gebeld door 31 88 775 12 01 ; ze zeggen van kpn te zijn,willen afspraak maken voor glasvezel.

Nu heb ik al glasvezel in mijn huis en brief van kpn dat ik zelf niets meer hoef te doen.

Google geeft websites die noemen dat dit nummer bekend staat als fraude. En enkeling dat het kpn glasvezel is.

Iemand die dit weet? 

 

Al gebeld met klantenservice kpn, die kennen nummer niet, en noemen dat kpn altijd anoniem belt. Maar zij gaan niet over glasvezel.

Kreeg nummer van glasvezel kpn klantenservice, die geven aan het aan een derde partij te hebben afgegeven, en dus niet weten wat en hoe. Ze kennen het nummer niet, en ik heb al glasvezel. Dus zij weten niet waarom kpn mij zou bellen.  Zij stellen voor om nummer terug te bellen en goed uit te vragen wat ze gaan doen. Ze noemen dat ze niet bekend zijn met fraude telefoontjes op dit moment. 

 

Is er iemand die weet of dit telefoon nummer gewoon van kpn is ?

+31 88 775 12 01

 

 

Alvast bedankt, 

Samira 

 

 

Kijk eens hier, Veelgebruikte telefoonnummers door KPN

Telnr staat er gewoon tussen.


Ah top. Bijzonder dat 2 klantenservices nummer  niet kennen en ook niet ff die lijst tippen. 

Maar dan is dit opgelost

Dank je wel samira 

 


Ja klantenservice bij kpn is niet alles meer tegenwoordig :) 

Mooi dat je geholpen bent!


Al gebeld met klantenservice kpn, die kennen nummer niet, en noemen dat kpn altijd anoniem belt. Maar zij gaan niet over glasvezel.

Heb je gebeld met 0800-0402? Want die "gaan” zeker wel ook over glasvezel. Alleen als het over de werkzaamheden gaat die ervoor moeten zorgen dat de glasvezelkabel in je huis komt (graven/boren en zo) moet je zijn bij KPNNetwerkNL, maar dat geldt voor koper ook. 


Ha henk, dank voor je reactie. 

En inderdaad 0800 0402 gebeld, en die gaven aan niet over glasvezel te gaan. Jongen wel heel behulpzaam hoor, en verwees me door naar glasvezel kpn klantenservice. 

 

Vandaag wel al geleerd dat ik dit soort dingen gewoon online via forum moet regelen ipv bellen met kpn 🤗

En heb al maanden glasvezel aansluiting in huis. 


Glasvezel kpn klantenservice? Welk nummer is dat dan? Dat is voor het eerst sinds lange tijd dat ik daarvan hoor. Jaren geleden waren DSL en glasvezel gescheiden (met inderdaad aparte 0800 nummers), tegenwoordig bij mijn weten niet meer. Was 't een herintredende KS-medewerker:thinking::innocent:

Maar nogmaals, al het over de aanleg van zowel koper als glasvezel gaat (dus als er in je huis nog helemaal geen aansluiting zit) moet je bij KPNNetwerkNL zijn, voor abonnementen, het gebruik e.d. (dus als er al wel een aansluiting zit) bij kpn