Skip to main content

Momenteel heb ik 500/500 internet en tv abonnement, ik wil gaan verhogen naar 1 gig internet wat volgens KPN mogelijk is op mijn adres.

Vraag: Kan ik met mijn huidige Experiabox de snelheid krijgen of moet ik andere modem aanschaffen?

Vraag: Als ik Hussel afsluit met 1 gig internet is het goedkoper dan wat ik momenteel betaal ???

 

Mvg

Alex

U zult denk ik wel een hoger maandbedrag betalen. Verder weet ik niet wat mijnKPN aangeeft als u de optie snelheid verhogen aanklikt. Je krijgt dan als het goed is de nieuwe prijs te zien (voor je op akkoord klikt natuurlijk).

 


Jeroen bedankt voor je snelle reactie

Hier het overzicht wat ik nu betaal en zou gaan betalen met wijziging abonnement

Abonnement

Periode 09 nov t/m 08 dec Internet en TV

Sneller Internet 500/500

Gratis producten

HD tv-ontvanger
Opnemen Pakket
KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten)

Totaal incl. btw

65,98 12,99

- - -

78,97

0,00 78,97

 

Product

Hussel Internet 1 Gbit/s

€ 57,50

Maandelijkse kosten

Opnemen Pakket

€ 4,99

Opnemen Pakket 3 mnd gratis

€ -4,99

Interactieve TV met 1 tv-ontvanger

€ 10,00

KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (5 apparaten)

€ 0,00

Verwijderde opties

HD tv-ontvanger

€ 0,00

KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten)

€ 0,00

Sneller Internet 500/500

€ 12,99

Opnemen Pakket

€ 0,00

Totaal per maand

€ 67,50


Ik heb er onvoldoende verstand van maar als u overstapt naar hussel abbonement, lijkt u goedkoper uit te zijn. Er zullen vast andere leden zijn die hier iets zinnigs over kunnen zeggen.


Bedankt in ieder geval 

Fijne avond


Tja... ik vraag me af of het klopt… Als je overstapt naar Hussel, dan is er van "Sneller Internet" voor € 12,50 geen sprake meer. En ik mis de 2de ontvanger. Voor 5 euro.

Volgens mij gaat u betalen:

  • € 57,50 voor internet 1000 mbit
  • € 10,00 voor TV, 1 ontvanger
  • € 5,00 voor 2de ontvanger 

Dus dat word € 72,50.


Nick bedankt voor je reactie.

Ik zal voor het wijzigen eerst even bellen met KPN. 

Weet je of mijn V10 Experiabox geschikt is?


Nick bedankt voor je reactie.

Ik zal voor het wijzigen eerst even bellen met KPN. 

Weet je of mijn V10 Experiabox geschikt is?

Ja, die is geschikt. 


Bedankt


Hi @AlexF60, heb je hier inmiddels al 1 van mijn collega's over gesproken? :slight_smile: Hoop dat het nu duidelijk is wat je uiteindelijk gaat betalen!


Ja ik ben goed geholpen door KPN medewerker en inmiddels wijziging/verlenging gedaan


Ja ik ben goed geholpen door KPN medewerker en inmiddels wijziging/verlenging gedaan

Met behoud van de V10 hoop ik? 


Ja met de V10

 


Ja met de V10

 

Houden zo. Dat is het beste modem van KPN wat je kunt hebben. 


Goede geregeld @AlexF60 :blush:  Alvast veel plezier met je vernieuwde abonnement!