Skip to main content

1 April aangesloten op nieuw aangelegde glasvezel, maar pas 28 April, had ik een werkende verbinding, 4 keer monteur langs geweest, althans de vierde kwam gewoon niet opdagen, weg, vrij genomen ochtend, nota van April + aansluitkosten gewoon betaald, met als toezegging, dat het wel verrekend zou worden, met de nieuwe nota, nou niet dus, kreeg de nota gewoon, na verschillende keren bellen, moest ik eigenlijk niet zeuren, want ik had immers een mobiel WiFi kastje in bruikleen gekregen, nadat bekend was, dat het een probleem in de wijkcentrale was, en ze dus geen idee van de tijd hadden, die nodig was om de verbinding te herstellen, er is nooit gepraat over een kostprijs van de twee weken gebruik van dit kastje, nu volgens de leidinggevende op de helpdesk moet ik gewoon het volledige bedrag van 67 euro betalen voor 25/25 internet en geen tv, terwijl ik een abo heb afgesloten van 500/500 + tv. Helpdesk medewerkster toen, vond het ook niet kunnen, maar zei een andere afdeling in te schakelen, die zou mij hierover terugbellen, niet dus, loze beloftes, zelf maar weer gebeld, nee meneer u moet gewoon betalen. Had ik dit allemaal geweten, had ik mooi bij Ziggo gebleven, wat een slechte start.

Hoi @King62, welkom op het forum! Fijn dat je ook alvast je forumprofiel hebt ingevuld. Daarmee heb ik gelijk kunnen kijken. Ik zie dat je hier contact over gehad hebt, en dat het wat heen en weer is gegaan. Dat is jammer om te zien, want dit is prima op te lossen door de reguliere klantenservice. Je betaalt vanaf 3 april zie ik op je facturen. Je geeft aan dat het pas op 28 april werkend was. Dat zie ik hier ook terug. Het is mooi dat je een noodpakket hebt kunnen krijgen ter overbrugging, maar dat is natuurlijk geen vervanging van het geheel. Ik heb dan ook zojuist de kosten voor die periode voor je vergoed. Dit zal dan op je junifactuur in mindering worden gebracht.


Erik

Bedankt voor je inzet, idd had niet zo moeilijk hoeven zijn, geweldig dat je dit hebt opgepakt.

Vriendelijke groet 

Alex