Skip to main content

Ik heb sinds gister een superwifi punt. Nu lees ik dat die bekabeld aangesloten moet blijven op de modem ( experia box v12 ), snap niet waarom mij dan wordt aangeraden om een superwifi punt te bestellen en niet twee? Nu blijkt het ook dat de experia box v12 geen mesh functionaliteit heeft.

Per wanneer komt die funtionaliteit? Neem aan dat KPN mij hiervan wel op de hoogte had horen te stellen al is het via een automatisch systeem gegaan de bestelling. Dat is voor mij geen excuus dat het via een automatisch systeem is besteld. Ik neem aan dat ik een gratis tweede superwifi punt krijg opgestuurd voor het ongemak en verkeerde inlichting. mvg, 

 

Per wanneer komt die functionaliteit ???

Dit jaar niet meer na alle waarschijnlijkheid.


@Devvi Welkom op het forum. 

Op het moment dat je een Box 12 gebruikt heb je op dit moment inderdaad nog 2 superwifi punten nodig. Er wordt gewerkt aan de mesh functionaliteit voor de Box 12, maar wanneer deze precies komt is nog niet duidelijk. 

Ik begrijp dat jij de Wifi Manager hebt doorlopen en hier dus uitkwam op Superwifi punten? 

Ik controleer graag voor je hoe dit zit. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje willen geven als dit is gelukt? Dan ga ik uitzoeken of er iets is dat ik kan doen! 


Beste Rutger,

 

Ik heb het profiel ingevuld, en ik kwam inderdaad via de wifi manager uit op een super wifi punt.

@Rutger_ 

 

mvg,


@Devvi Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik zie wat je zegt ook inderdaad terugkomen, ik heb op dit moment helaas niet direct een mogelijkheid om er nog een Superwifi punt achteraan te sturen. 

Wel heb ik onze logistieke afdeling aangestuurd met het verzoek om in dit geval een Superwifi punt na te sturen. Zodra ik hier meer informatie heb zal ik het hier delen! 

 


@Devvi Op dit moment heb ik helaas nog niet meer informatie. 

Ik ga morgen opnieuw contact opnemen met mijn collega's om uit te zoeken hoe dit zit! 


@Devvi Ik heb een nieuwe aanvraag voor je gedaan, excuus dat het zo lang duurt! 

Zodra ik iets hoor laat ik het hier weten!


Beste Rutger,

 

We zijn inmiddels langer als een maand verder, wanneer krijg ik uitsluitsel?

 

groetjes,


@Devvi Excuus voor het lang uitblijven van een reactie. 

Achter de schermen ben ik hierover met collega's in contact. Als ik binnen nu en 7 dagen geen uitsluitsel krijg dan ga ik over tot een andere oplossing. 

Je kunt er dus vanuit gaan dat je binnen nu en 7 dagen uitsluitsel van mij krijgt.


@Devvi Ik heb contact gehad met mijn collega's, 

Op het moment van schrijven was de update van de Box 12 er nog niet, nu is deze er wel. Je Box 12 functioneert dus nu als een Superwifi punt, dit betekent ook dat je het andere Superwifi punt eventueel draadloos kunt gebruiken. 

Je zou dus als jet het Superwifi punt nu aansluit deze in mesh moeten kunnen gebruiken samen met je Box 12, mocht dit nog niet lukken dan kun je een harde reset van het modem uitvoeren. Hierna zou het dan alsnog moeten lukken. 

Â