Skip to main content

Ons internet abb is sinds vandaag aangepast van 200 mbps naar 1000 mbps, echter deze snelheid halen wij niet. Wifi hooguit 400 en rechtstreeks met kabel aan de KPN box 12 net iets boven de 500.

 

 

Hmm wat heb je al geprobeerd? Ik neem aan dat je sowieso al stroom helemaal van modem hebt gehaald en eropnieuw op? Zit er nog een lange netwerkkabel en switch tussen de computer en modem? Anders probeer met korte kabel zo  rechtstreeks op modem. Met welk programma test je, via browser en website? Heb je de windows app van ookla speedtest al geprobeerd die geeft de beste resultaten, vanuit browser is het niet altijd goed namelijk. Ik ga er nu voor het gemak vanuit dat je Windows 10 of 11 hebt


Bedankt voor je reactie, heb alles wat je beschrijft al

geprobeerd 


Hall9 @regteray , heb je van KPN ook al een bevestiging per mail of SMS gehad dat de wijziging actief is?

Haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en geef na de herstart de modemrouter eens een fabrieksreset.

Als je bekabeld test moet je ongeveer 930/930Mbit/s kunnen halen. Draadloos is een ander verhaal 

 


Hi @regteray! Ik heb nog geen reactie gezien op de vraag van @JanD. Is de snelheid ondertussen wat deze moet zijn?