Skip to main content

In december 2021 hebben wij een kpn glasvezel aansluiting gekregen. In mijnKpn heb ik een bericht ontvangen op 10 december dat dat gelukt is. Vervolgens heb ik mijn abonnement aangepast naar sneller internet. Die status is na 12 maanden nog ongewijzigd. Ik heb het afgelopen naar drie maal telefonisch contact hierover gehad. Iedere keer werd beloofd dat het opgelost zou worden en dat er een "foutje" in het systeem zit. Ondertussen heb ik nog steeds geen sneller internet naar kan ik niet anders aanpassen. Ook niet in andere KPN abonnementen. Wat kan ik doen?

 

In november 2021 hebben wij een KPN glasvezel aansluiting gekregen. In mijnKpn heb ik een bericht ontvangen op 10 december 2021 dat dat gelukt is. Vervolgens heb ik in december 2021 mijn abonnement aangepast naar sneller internet. Die status is na 12 maanden nog ongewijzigd. Ik heb het afgelopen jaar drie maal telefonisch contact hierover gehad met KPN. Iedere keer werd beloofd dat het opgelost zou worden en dat er een "foutje" in het systeem zit. Ondertussen heb ik nog steeds geen sneller internet. Ook kan ik niets anders aanpassen omdat mijn bestelling nog niet is afgerond. Ook kan ik niets in andere KPN abonnementen aanpassen. Help!

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Hoi @Hanhe, welkom op ons forum! Een wijziging zou niet zó lang moeten duren natuurlijk.
Ik kijk graag even met je mee waar het misging en hoe we dit kunnen herstellen.

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Beste Thomas, Bedankt.  Ik heb mijn profiel ingevuld met naam en abonnement nummer. Is dat voldoende?


Bedankt voor je gegevens @Hanhe, ik heb meteen even meegekeken en zie hier ook precies wat je noemt, de bestelling zit al vast sinds december vorig jaar. Ik zie dat mijn collega's hier destijds al mee bezig zijn geweest maar zie niet waarop dat uitgekomen is.

Ik zie dat mijn vorige collega op 9-12-2022 nog een ticket aangemaakt heeft, dit is op 12-12-2022 toegewezen bij de technische dienst, die hebben het op hun beurt weer doorgezet. Zij moeten jou hier verder ook van op de hoogte houden.

Inhoudelijk kan ik die melding nu verder niet inzien maar ze zijn er in ieder geval (weer) mee bezig.


Bedankt voor de update. Ik hoop dat ze eruit komen!


Beste Thomas. Ik zie nog niet veel gebeuren. Wordt er nog aan gewerkt of wordt dit de 4de poging die zonder resultaat blijft?


Hoi @Hanhe, ik vrees dat het nog steeds geen snel proces is maar mijn collega's hebben je ticket voor het laatst behandeld op 21-12 dus ze zijn er nog mee bezig!


Hoi @Hanhe, ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega's en ze de vastgelopen order eruit hebben kunnen halen en een nieuwe hebben ingediend per 10-1.

Ik ga er vanuit dat het hiermee is opgelost!


Beste Thomas. Klopt. Ze weten waar het administratieve probleem zit en volgende week komt een monteur om het af te maken. Gisteren al een nieuwe tv ontvanger met glasvezel contactdoos ontvangen. Ik had eigenlijk ook een nieuwe router verwacht. Nu heb ik  een Experia Box V10. Is die voldoende krachtig? 


ah top! De v10 is een van onze betere modems, deze worden ook nog steeds uitgeleverd aan nieuwe klanten.