Skip to main content
Beantwoord

149 euro

  • December 22, 2020
  • 6 reacties
  • 97 keer bekeken

Goedemiddag, ik hoop dat ik zo eindelijk een keer contact krijg met KPN want ik ben vanaf 25-06-2020 al bezig om 149 euro terug te krijgen van KPN. Ik heb verschillende personen aan de telefoon gehad en elke keer wordt er gezegd dat het aankomende maand geregeld wordt. De laatste medewerker gaf aan mij terug te bellen met de oplossing, dat is nu 3 weken geleden en tot op heden heb ik nog niks gehoord! Ik ben er wel aardig klaar mee aan het worden op deze manier!

Harmen

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi @HarmenT, welkom op het forum! Dank voor het alvast invullen van je gegevens. Daarmee heb ik de geschiedenis kunnen nalezen. Ik zie dat eind juni wel de kosten in rekening zijn gebracht, maar dat deze nog niet gecrediteerd zijn. Het is me niet helemaal duidelijk waarom dit niet gedaan is destijds, of tijdens een van de verschillende keren dat je contact hebt opgenomen. Ik heb de creditering nu alsnog ingevoerd. Je krijgt het op je komende factuur (rond 23 januari) terug. Mijn excuses dat dit zo ontzettend lang geduurd heeft, dat had niet mogen gebeuren.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @HarmenT 

Wat vervelend dat je nog steeds niet die € 149,- terug hebt gekregen. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze kijken wat er precies aan de hand is. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 22, 2020

Gedaan!


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Inmiddels heb ik KPN moderators hiervan op de hoogte gebracht. 👍🏼


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 22, 2020

Dank! Ik wacht af!


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 30, 2020

Hoi @HarmenT, welkom op het forum! Dank voor het alvast invullen van je gegevens. Daarmee heb ik de geschiedenis kunnen nalezen. Ik zie dat eind juni wel de kosten in rekening zijn gebracht, maar dat deze nog niet gecrediteerd zijn. Het is me niet helemaal duidelijk waarom dit niet gedaan is destijds, of tijdens een van de verschillende keren dat je contact hebt opgenomen. Ik heb de creditering nu alsnog ingevoerd. Je krijgt het op je komende factuur (rond 23 januari) terug. Mijn excuses dat dit zo ontzettend lang geduurd heeft, dat had niet mogen gebeuren.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 31, 2020

Bedankt voor uw bericht.

Ik ga het zien de 23ste.

Groet.