Skip to main content

Goedemiddag, ik hoop dat ik zo eindelijk een keer contact krijg met KPN want ik ben vanaf 25-06-2020 al bezig om 149 euro terug te krijgen van KPN. Ik heb verschillende personen aan de telefoon gehad en elke keer wordt er gezegd dat het aankomende maand geregeld wordt. De laatste medewerker gaf aan mij terug te bellen met de oplossing, dat is nu 3 weken geleden en tot op heden heb ik nog niks gehoord! Ik ben er wel aardig klaar mee aan het worden op deze manier!

Harmen

Beste @HarmenT 

Wat vervelend dat je nog steeds niet die € 149,- terug hebt gekregen. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze kijken wat er precies aan de hand is. 


Gedaan!


Inmiddels heb ik KPN moderators hiervan op de hoogte gebracht. 👍🏼


Dank! Ik wacht af!


Hoi @HarmenT, welkom op het forum! Dank voor het alvast invullen van je gegevens. Daarmee heb ik de geschiedenis kunnen nalezen. Ik zie dat eind juni wel de kosten in rekening zijn gebracht, maar dat deze nog niet gecrediteerd zijn. Het is me niet helemaal duidelijk waarom dit niet gedaan is destijds, of tijdens een van de verschillende keren dat je contact hebt opgenomen. Ik heb de creditering nu alsnog ingevoerd. Je krijgt het op je komende factuur (rond 23 januari) terug. Mijn excuses dat dit zo ontzettend lang geduurd heeft, dat had niet mogen gebeuren.


Bedankt voor uw bericht.

Ik ga het zien de 23ste.

Groet.