Skip to main content

Vandaag glasvezel van KPN opgeleverd gekregen. De monteur heeft het aangesloten en geconstateerd dat de snelheid die we aangevraagd hebben niet gehaald wordt. Nu hebben we de mogelijkheid om het abonnement aan te passen of op te zeggen…

Dat is toch raar? Glasvezel is hier vorig jaar nieuw aangelegd, we zouden tot 4Gb moeten kunnen halen, maar hadden 1GB besteld. We halen nu 150 Mbit down en ca. 50 Mbit up. Dat komt niet eens in de buurt. Zo had ik gewoon m’n oude kabelinternet kunnen houden.

Hoe groot is de kans dat de snelheid de komende periode toch hoger wordt?

Gaat het hier om de snelheid op een bekabeld aangesloten pc of laptop? Dus niet via WiFi? 


Ja, rechtstreeks door de monteur gemeten op het modem.


Ja, rechtstreeks door de monteur gemeten op het modem.

dan zou de monteur dit verder doorgezet moeten hebben


Ja, rechtstreeks door de monteur gemeten op het modem.

Bellen naar KPN. Dan is er gewoon iets kapot. Dat moet gemaakt worden. 


Ik hoop dat deze monteur dan een vervolgafspraak met u heeft gemaakt? Het is namelijk niet een acceptabele snelheid en zeker Iers wat KPN kan oplossen zonder dat u opzegt.


Hi @Kaplan_NL, ik sluit me aan bij de rest hier: als je een verbinding hebt die 4Gb aankan, hoor je ook echt die 1Gb wel aan te tikken. Als de snelheid de afgelopen dagen niet hoger is geworden mag je echt even weer bij ons aan de bel trekken en bellen met 0800 - 0402. Mijn telefonische collega kan dan even met je meekijken en indien nodig onze technische dienst of anders weer een monteur aansturen!

 


Reageer