Skip to main content
Vraag

2,4 GHZ inschakelen

  • December 25, 2020
  • 4 reacties
  • 139 keer bekeken

Hoe kan ik bij een kpn box 12 een 2,4 ghz signaal uitzenden? Wij hebben led verlichting op WiFi, maar deze werkt alleen op 2,4 ghz.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 25, 2020

Dat word standaard uitgezonden. Maar heeft dezelfde naam als het 5 GHz netwerkt. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 25, 2020

Maar de verlichting geeft aan dat het niet kan bij dit netwerk omdat het geen 2,4 is.


  • December 25, 2020

Maar de verlichting geeft aan dat het niet kan bij dit netwerk omdat het geen 2,4 is.

Hallo @Bolkeislief , je zou dan in de modem tijdelijk de 5.0-band uit kunnen schakelen, je verlichting koppelen en daarna de 5.0-band weer inschakelen.

Succes.

 


Loes_
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud Moderator
  • December 31, 2020

Hoi @Bolkeislief, 

 

Is het gelukt om de 5GHz uit te zetten met behulp van @Nick83 en @JanD? Ik hoop van wel. 

 

Fijne jaarwisseling! 🥂