Skip to main content

Ben net klant en nu 2 dagen geen tv en internet

Hoi @Boldore, welkom op het forum!
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Krijg je ook foutcodes?
Welke stappen heb je al doornomen? Hoe branden de lampjes op je experiabox?


 

Top, profiel klaar

Power groen

Wireles groen

Internet rood

Ecco niets

Services oranje

Geen fout codes maar gewoon helemaal niets.

Geen tv, geen internet, geen telefoon.


De stappen zijn bellen en chatten maar iedereen zegt wat anders.

Heb gebruik gemaakt van de overstap service KPN, gisteren morgen stopte telfort een dag te vroeg mee, dus heb 2 dagen helemaal niets.


Het is vrijwel zeker dat er ergens iets niet goed gegaan voor je modem. Daar kan je zelf niets mee doen. @Thomas gaat dit voor je regelen.


Alvast bedankt, hier heb ik wat aan.

Ik blijf nog wel bellen met KPN.

Hopelijk kom ik er een tegen die mij kan vertellen wat er aan de hand is.


Hi @Boldore, ik zie dat je vanmorgen weer contact met ons hebt gehad en dat er nu een monteur in is gepland voor de 24e. Dat zal inhouden dat we dit niet gezamenlijk vanaf afstand op kunnen lossen :slight_frown:

Om de periode tot de monteur komt te overbruggen, heb ik 50Gb aan data toegevoegd aan het mobiele nummer dat eindigt op 684, je kunt een hotspot maken van je mobiele toestel en op die manier ook met andere apparaten gebruik maken van het internet. Zou je dan ook eens willen kijken of je al gebruik kunt maken van iTV online? Omdat je order al zo goed als klaar is, hoop ik dat je iTV account al is aangemaakt en dat je in zult kunnen loggen met het abonnementsnummer en de pincode die je van ons ontvangen hebt. Op die manier zal je ook tv kunnen kijken :slight_smile:


Dank je wel Maja


Graag gedaan @Boldore, ik hoop van harte dat het tv kijken ook lukt, zodat je hier zo min mogelijk hinder van ondervindt!


Hi @Boldore, ik zie dat het inmiddels in orde is met je verbinding, top! Heb je nog vragen over je nieuwe abonnement of is alles helemaal duidelijk?


Hoi @Maja_ , 

Er is helaas hetzelfde probleem met de telefonie. Mijn eigen huisnummer doet het niet meer, over gebeld maar die mensen komen er ook niet uit.

Het is aan gesloten maar het doet niet.

 


Dat is jammer om te horen, Boldore. Ik zie hier dat je twee telefoonnummers hebt, het nummer dat je al noemt dat eindigt op 023 en een tweede die eindigt op 108. Verder zie ik dat je een Experia Box V10 hebt. Deze heeft twee telefoonpoorten aan de achterkant. Heb je op dit moment ook twee telefoontoestellen aangesloten? Of heb je alleen op één van de poorten een telefoon? In dat laatste geval: wil je dat toestel eens op de andere telefoonpoort inpluggen en dan kijken of telefonie wel werkt? In het eerste geval, wissel de telefoontoestellen en kijk of het dan wel werkt.


Hoi Erik,

Inmiddels is een monteur geweest en hij zei dat het wel wat langer kan duren duren met de automatische software installatie. En dat was ook zo.

Waarom vertellen de mensen dat niet die achter de telefoon zitten in afd. helpdesk.

Of ik tref vaak de verkeerde mensen.

Jammer toch, kan toch anders.

De monteur heeft mij alle vernieuwingen laten zien, qua afstandsbediening en alle instellingen. Geweldig. Nu is het na een week gekibbel alles perfect voor elkaar. 

Jullie dank je wel voor de aanwijzingen en hulp  die ik gehad heb.

Groet Patrick

 


Fijn dat het nu allemaal goed werkt. Inderdaad jammer dat er zo'n problematische week aan vooraf ging. 

Laten we er van uit gaan dat het nu allemaal stabiel blijft draaien. Mocht je ooit andere vragen hebben, weet je ons te vinden.