Skip to main content

Beste,

 

Waarom ontvang ik een dubbele factuur voor eenzelfde periode;

  • Factuur oude abonnement periode 24 aug t/m 23 sept
  • Factuur nieuwe abonnement periode 30aug t/m 31 aug + periode 01 sept t/m 30 sept

Ontvang ik nog een creditfactuur van het oude abonnement 2 dagen augustus + 23 dagen van september?

 

Mvg,

Robbert

 

Hoi @Robbert830012, welkom bij ons op het forum. Over wat voor abonnementen hebben we het precies? Op je profiel zie ik 2 klantnummer voor Thuisaansluitingen staan, heb je een nieuwe aanvraag gedaan, ben je verhuisd? Meestal wordt bij een verhuizing of wijziging namelijk geen nieuw klantnummer aangemaakt en blijft alles bij hetzelfde abonnement lopen. Als het nu over die klantnummers gaat ben ik benieuwd naar wat de situatie precies is. Kan je er meer over vertellen?


Beste Jasper,

Het betreft het abonnement voor tv+internet.

Situatie is als volgt mijn oude abonnement liep af, daarna ben ik overgestapt naar T-mobile. Daarna belde de klantenafdeling met een voorstel om toch bij KPN te blijven, dit heb ik 7 juli geaccepteerd en T-mobile geannuleerd.

Abonnement zou 6 augustus ingaan en daarvoor zou ik nieuwe apparatuur ontvangen, dit is niet gebeurd, daarna gebeld en toen werd er aangegeven niet te weten hoe dit kon…

Toen heeft de klantenafdeling een tweede verzoek ingediend voor een nieuw abonnement en ben ik doorgezet naar de opzegdienst om het oude contract op te zeggen deze stopt 29 augustus en nieuwe gaat 30 augustus in.

 

Hopelijk zo duidelijk geschetst.

 

mvg,

Robbert


Dank je voor de toelichting @Robbert830012, dat verklaart dat inderdaad. Ik heb voor je gekeken met beide klantnummers. Zo te zien was het oude klantnummer gestopt op 30 augustus. Dat betekent dat daarvoor nog eenmaal een factuur komt en daarop worden de betaalde abonnementskosten die vanaf die dag in rekening zijn gebracht gecorrigeerd. Het nieuwe klantnummer is ook vanaf die datum actief. Daarmee zal dat automatisch nog goed komen dus :slight_smile:


Ok ik wacht het af, hoe lang kan daarover heen gaan voordat ik de credit factuur kan verwachten?


Die slotfactuur zal rond dezelfde datum komen als je van de facturen gewend was, ongeveer een maandje na de vorige dus