Skip to main content

Beste KPN, ik heb het idee dat ik in dezelfde situatie zit: 200mb abonnement maar slechts 2 licensies voor KPN Veilig. Ik heb niet zoveel zin om bij te kopen, ik betaal me al een ongeluk 😉. Maar ik dacht dat ik ook in aanmerking kom voor de 5 gratis licensies? Ik hoor graag! Groet, Robbert

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @Trebbor , onderstaand een specificatie van je recht op licenties:

Wanneer krijg ik KPN Veilig gratis voor 5 apparaten?

Bij een nieuw internetabonnement met een internetsnelheid van 50 of 100 Mbit/s krijg je gratis KPN Veilig voor 2 apparaten. Hiermee beveilig je 2 apparaten. Kies je voor een abonnement met een internetsnelheid van 200, of 500 Mbit/s of 1 Gbit/s, dan krijg je gratis KPN Veilig voor 5 apparaten. Hiermee beveilig je 5 apparaten.

Ben je al klant en heb je een internetabonnement bij KPN? Dan is het afhankelijk van je abonnement en snelheid of je KPN Veilig gratis krijgt tot 2 of tot 5 apparaten. Op de KPN Veilig beheerpagina www.veilig.kpn.com zie je rechtsboven het aantal licenties dat je nog kunt gebruiken voor het beveiligen van je apparaten.


Dank voor je snelle reactie. Het lijkt er op neer te komen dat nieuwe klanten een voordeel krijgen dat bestaande klanten niet krijgen? Of zie ik dat verkeerd? 

Wat ik nog niet snap is wanneer je als bestaande klant wel recht hebt op de 5 gratis licencies.  “afhankelijk van je abonnement en snelheid ". Wat snelheid betreft gaat het geloof ik om 200mb of meer (dat heb ik), maar welk abonnement is er nodig? Ik heb een (niet goedkoop) internet abonnement, een vast telefonie abonnement, een tv abonnement, 4 mobiele telefonie abonnementen…. en nog steeds blijkbaar niet goed genoeg voor 5 gratis licencies? Als iemand me dat ook nog even kan uitleggen, graag….  


Hallo @Trebbor wat staat er op je thuisfactuur qua licenties?

Anders gewoon even bellen, 0800 0402.

Succes.

 


 

KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten) € 0.00  p/mnd

Beveilig 2 van uw apparaten tegen internetgevaren


Volgens mij zit het zo: je krijgt 5 licenties bij 200 mbit. Maar dat moet wel een Hussel abonnement zijn. 

Nieuwe klanten krijgen dat dus, want die sluiten logischer wijs een Hussel abonnement af. Bestaande klanten met een ouder abonnement krijgen het niet bij 200 mbit. Maar deze kunnen ook hun abonnement aanpassen naar Hussel. Dan krijgen ze precies hetzelfde als nieuwe klanten.


Dank Nick83. Nu weten we dus wanneer wel en wanneer niet. Ik heb geen Hussel, dus krijg geen 5 licencies, duidelijk. Is het misschien nog mogelijk om ook een inhoudelijke reactie krijgen WAAROM dit zo is? Wat heeft een Hussel abonnement wel/ niet dat ik nu niet/ wel heb waardoor een Hussel 5 gratis licencies oplevert en een oud abonnement slechts 2? 

Zou het zo simpel zijn dat een Hussel een onvoordeliger abonnement is (relatief duurder) en dat je daarom iets meer service/ producten in ruil krijgt? Of worden bestaande klanten simpelweg slechter behandeld dan nieuwe klanten (dat zou tegen mijn zere been zijn).     


Vroeger was 2 licenties gewoon standaard. Toen kwam Hussel en heeft KPN bij Hussel daar 5 van gemaakt bij 200 mbit of sneller.

Bij de oudere abonnementen is het 2 gebleven, want oudere abonnementen veranderd KPN nooit iets aan. Op een hoge uitzondering na.

Als je ook 5 licenties wilt, dan neem je maar Hussel. Zo is denk ik het argument. 

Er zijn meer dingen die bij oudere abonnementen niet kunnen hoor. 4K bijvoorbeeld.Â