Skip to main content

Beste KPN,

 

er staan 2 telefoonnumers geregistreerd op mijn experiabox, het ene nummer is niet van mij, nooit geweest en wel actief. Ra ra.

Ik verzoek u dat nummer te verwijderen.

 

Groet 

Hallo @Annesnel25 , probeer eens naar dat andere nummer te bellen, wie of wat krijg je dan te horen?

Als je de telefoonaansluiting in poort 2 steekt zou je dus via dat nummer ook uit moeten kunnen bellen?

 


Als ik bel gaat telefoon over en wordt niet opgenomen. Lijkt dus gewoon een aansluiting te zijn:-(


Hallo @Annesnel25 , je zou de modem eens een fabrieksreset kunnen geven en dan kijken of het tweede nummer weg is, anders KPN even bellen.


Dank meneer Wijsgeer,

Dacht dat KPN zelf ook meekeek in dit forum en zou zeggen, met  ‘kunnen we je helpen’?


Klopt. Alleen is het erg druk en kunnen medewerkers soms later reageren dan gewenst. U kunt bellen met 0800-0402, chatten of met behulp van klanten problemen oplossen. Uiteindelijk hebben we medewerkers die mee kunnen kijken als bijvoorbeeld een fabrieksreset niet werkt zoals JanD ook voorstelt.


Hoi @Annesnel25 . Welkom op het forum.

Ik wil graag met je meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.