Skip to main content

hier het zelfde al enkele weken , Random over de dag (2 tot 3 keer dat ik het merk, soms ook nachts dan gaan namelijk mijn camera's op donker)) geen externe verbinding (TV,Internet valt uit V10 gaat op rood (we hebben glasvezel) al tig keer gereset, en manager geprobeerd die zegt niks aan de hand (klopt als ik dat test) de uitval duurt steeds 30 tot 60 seconden en nergens storingsmeldingen.

contact krijgen gaat niet krijg of computer aan de lijn of een monteur kan er komen via de website. maar probleem zit niet binnen maar zo te zien of in het modem (V10A net als of er een reset automatisch word uitgevoerd! of in de glasvezelverbinding maar reggeborg geeft ook geen storingen aan, modem zit op 60 cm van glasvezel aansluiting)  En er zijn er meer zo te zien met dit vervelende probleem...

kortom wat is wijsheid?

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hi @renq! Ik heb voor je gekeken. 

Wat me opvalt is dat alle keren dat de verbinding is weggevallen dit vanuit het netwerk komt. Met uitzondering van 2 keer, vandaag en gister.

Is er in die tijd iets veranderd? Heb je zelf iets gereset waardoor ik dit zou kunnen zien?

Wil je ook voor de zekerheid nog eventjes je FTU 2 minuten stroomloos maken. En hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan wacht ik 48 uur, of tot de verbinding 3 keer is weggevallen. Om te zien of dat iets veranderd heeft.


Hoi bram,

Geen gekke dingen gedaanrouter gaat spontaan online (rode led brand ook , heb gecheckt maaralle groene leds van het glasvezel kastje blijven branden en knipperen .

dacht eergisteren spanning er nog een keer afgehad (korter dan 1 minuut) incl de glasvezel modem)

 

op moment van je email lag de boel er ook even kort uit.

 

zal zo het modem een paar minuten van het stroomnet halen dus met een minuut of 5 weer online 

 


spanning is eraf geweest ( ook even van de super wifi extender) .

we wachten af.


Hi @renq! volgens mijn systemen is het na die dag rustig gebleven. Klopt dat aan jouw kant ook? 

Als dat zo is, laat dan ook na het weekend nog 1 keer weten of de verbinding stabiel is gebleven.


Hi Bram,

Tot op heden is alles stabiel gebleven, mocht het veranderen dan zal ik me weer melden

dank voor de assistentie.


@renq goed om te horen dat de verbinding nog steeds goed werkt. Ik ben blij dat we het topic kunnen sluiten. 🙂