Skip to main content
Vraag

2 tv ontvangers op wif versterker op zolder, 1 werkt niet

  • September 7, 2020
  • 8 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik heb in totaal 3 tv ontvangers in huis, 1 beneden direct op modem aangesloten, werkt normaal. Daarnaast een wifi versterker op zolder staan, bedraad aangesloten direct op modem. Op de wifi versterker 2 ontvanger aangesloten bedraad, waarvan er 1 niet werkt… mijn vraag is waarom niet en kan ik dit verhelpen? Hulp is welkom, bedankt.

 

Groet,

 

Gert

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 7, 2020

Misschien is die stuk. Doet die helemaal niets? Of krijg je een foutmelding? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 8, 2020

Hij werkt prima, is ook een nieuwe tv ontvanger

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 8, 2020

Welke WiFi versterker heb je? Van kpn?


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 8, 2020

Welke WiFi versterker heb je? Van kpn?

Dat zal de 4kante witte zijn. Kan haast niet anders.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 8, 2020

Hij werkt prima, is ook een nieuwe tv ontvanger

U had er 1 die het niet deed. Doet die het nu opeens wel goed?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 8, 2020

Is idd de vierkante witter versterker


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • September 10, 2020

@Gert33 Welkom op het forum. Wat lastig dat 1 van je ontvangers niet werkt. Ze zijn dus beide aangesloten op een witte vierkante wifi versterker. Ik ben inderdaad ook benieuwd in hoeverre hij niet werkt, krijg je een foutmelding of doet de ontvanger helemaal niets? En wat gebeurt er op het moment dat je de werkende ontvanger en de niet werkende ontvanger omruilt? Verhuist het probleem dan mee met de ontvanger?


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • September 16, 2020

@Gert33 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!