Skip to main content

Na 2 weken geleden storing in Berlicum geen Internet en geen TV inmiddels 10x gebeld met KPN en 1 monteur verder geen WIFI en geen TV . Er zou een een digitenne pakket verstuurd worden als nood oplossing inmiddels 3x toegezegd door werknemer KPN maar nog steeds niks ontvangen. Heb mijn verhaal ook al 5x opnieuw verteld maar tot dusver met weinig resultaat. Waardeloze service in ieder geval. Dinsdag vervolg met volgende monteur! 

Welkom op het forum @Berlicum71. Zo lang zou een storing normaal niet mogen duren. Gelukkig zijn er al handelingen uitgezet en moet dus de dag na dit bericht een monteur ter plekke zijn. Wat ik je zou willen vragen is of je zou kunnen laten weten wanneer de monteur geweest is, of dit het probleem heeft opgelost. Daarnaast is de snelste manier voor verdere afhandeling door contact op te nemen met onze klantenservice via 0800-0402. Uit je bericht begrijp ik dat je hier in het verleden niet altijd het gewenste resultaat mee hebt gehad. Mocht je hier nu weer tegenaan lopen kan je dat altijd hier laten weten en kan ik je verder helpen! Wel is het zo dat als je hiervoor kiest ik je zou willen vragen je profiel in te vullen zodat ik je abonnement in onze systemen kan vinden. 


Goedendag Bram,

 

Na 2,5 week is de storing nu eindelijk opgelost eindelijk TV en Wifi weer werkend.

Geen noodoplossing tussentijds gehad welke 3x is toegezegd door medewerkers van jullie.

Gisteren contact gehad met medewerker van jullie voor compensatie welke mij met 11 euro wil afschepen lijkt niet echt een goede compensatie die klopt!

In mijn ogen is dit niet de juiste compensatie voor deze lange storing en 10 telefoontjes welke ik gepleegd heb!


@Berlicum71 Ik heb gekeken naar de manier die de medewerker heeft gebruikt om tot deze vergoeding te komen. Het lijkt erop dat er in de eerste instantie een algehele storing was van 20 september tot 24 september. Met het oplossen van deze algehele storing waren de diensten bij jullie thuis echter nog niet verholpen. Wat ik denk is dat de systemen hier aangeven dat we een vergoeding zouden kunnen leveren voor die 4 dagen. Dit bedrag zou rond de 11 euro liggen. Wat ik wil voorstellen is de algemene storing en de storing bij jullie op het adres samenvoegen en daar 1 bedrag van maken. Dit is dan een vergoeding voor de 17 dagen die de diensten niet gewerkt hebben. Voor zover ik zie is er van jullie kant waar nodig contact gehouden en is ligt de duur van het oplossen bij onze kant. Wegens privacy redenen zal ik de rekensom sturen via een privébericht. Op het moment dat je het met de vergoeding voor 17 dagen eens bent laat het hier dan weten. Dan maak ik deze in orde en zal dit bedrag van de eerstvolgende factuur worden afgehaald. Je krijgt hiervan op dat moment ook per mail een bevestiging. 


@Berlicum71 ik heb de vergoeding voor je geregeld. Je zult deze zien op de volgende factuur! :relaxed: