Skip to main content

Dit is de derde week dat ik geen tv kan kijken. De eerste week kon de technicus het niet repareren en sindsdien heeft niemand iets gedaan.
Nu werkt het internet ook niet.

De helpdesk kan niet helpen omdat er een ticket openstaat. Wanneer krijg ik waarvoor ik betaald heb? Is dit eigenlijk wel legaal? Hoelang kan KPN een internetstoring behouden zonder deze op te lossen?

Hallo @krlos Een storing is uiteraard heel vervelend, maar met legaal of illegaal heeft het niet zoveel te maken. Als er een storing is doen we ons uiterste best om het zo snel mogelijk op te lossen, al duurt dat in jouw geval wel erg lang. Ik denk niet dat ik het proces kan bespoedigen, maar ik wil met alle plezier kijken wat de stand van zaken is. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


bedankt @Bart_ . Ik heb mijn profiel ingevuld.


Bedankt! Dat je internet het nu ook niet doet, komt doordat er een grotere storing is gevonden in de buurt,  je het dus dubbel pech :frowning2: Kan uiteraard wel zijn dat jouw problemen van de afgelopen periode, hier mee te maken hebben gehad. Ze gaan vandaag 1 van de getroffen kabels herstellen en morgen de andere. Vanaf morgen aan het einde van de dag (uiterlijk) zou je internet het dus weer moeten doen. Laat je het weten als je internet het weer doet? En hoe het dan gaat met de tv?


het lijkt ondertussen wel drie dubbelpech.. nog altijd geen internet en dus ook geen TV. Is het probleem met de kabel wel al opgelost, of heeft dat op zich laten wachten? Enorm frustrerend dit, en helemaal dat we vanuit jullie niets horen over de voortgang maar we steeds zelf maar op hoop van zegen de router moeten opstarten en vervolgens weer moeten constateren dat er nog steeds geen internet is.


Het is heel frusterend, inderdaad @krlos Ik kan niet precies zien of het nu volledig is opgelost. Het ticket staat nog open, dus men zal wellicht nog bezig zijn. Ik heb direct doorgegeven dat je nog geen diensten hebt en dat je graag een updaten wilt ontvangen. 


weer een dag zonder internet. De hele week zonder internet. 3 weken zonder tv ... de monteur die nooit komt en geen enkele oplossing. wat doet KPN? wacht je op het quantuminternet voordat je DSL repareert? wordt dit in het weekend opgelost?


9 dagen zonder internet, 25 dagen zonder tv ...
Nog steeds geen updates van KPN. Bent u van plan uw netwerk te repareren? Het zou geweldig zijn om te weten wanneer ik de diensten krijg waarvoor ik betaal.


Lukt tv kijken via een telefoon wel? Heeft u tv een Chromecast functionalit zodat u het beeld kunt streamen. Geen oplossing die gewenst is maar kan tijdelijk even helpen om wel op een groot beeld tv te kijken. Hoop oprecht dat KPN snel goed nieuws voor u heeftm


Bedankt Jeroen voor de suggestie. Helaas (of gelukkig) heb ik geen mobiel abonnement van KPN. Dus ik heb geen internet om tv te kijken. Na weer een dag (nu 10 dagen zonder internet en 26 zonder tv) negeert KPN me nog steeds. Hoe lang moet ik wachten tot KPN hun netwerk heeft hersteld?


Het duurt nu wel heel lang, @krlos Heb je wel een update gehad? Ik heb twee keer aangegeven dat je dit graag wilde hebben. 


Hoi @Bart_ , bedankt voor het vragen. Helaas hebben we geen internet. Dus weer een dag zonder internet. 11 dagen en counting ... Niemand heeft contact met me opgenomen. Ik heb zelfs meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice, maar ze hebben zelfs geweigerd om ons een 4G-dongle te geven. KPN blijft maar zeggen dat het morgen wordt opgelost, maar er gaan dagen voorbij.


Oef, @krlos het klinkt erg naar. Wat ik lees is dat er een probleem is ontstaan met kabels bij jou in de buurt: ze zijn defect geraakt bij werkzaamheden aan de straat. Een noodpakket was inderdaad een oplossing geweest. Ik zie dat er wel extra data op je telefoon is gezet door een collega van de klantenservice. Ik lees ook dat de herstelwerkzaamheden vandaag moeten zijn afgerond. Laat alsjeblieft weten of dat ook zo is. 


Weer een dag zonder internet. Bijna een maand zonder tv. Wat betekent "vandaag" of "morgen" voor KPN? in plaats van oplossingen krijg ik gewoon leugens en meer leugens. Waren de leugens onderdeel van het complete pakket van KPN? Ik blijf wachten op een wonder, de dag dat KPN voor internet zorgt.


Ik snap dat de frustratie inmiddels heel hoog is opgelopen, @krlos De werkzaamheden zijn afgerond, maar je bleek nog geen internet te hebben. Ik zie dat je hierover het nodige contact met de klantenservice hebt gehad en dat er morgen een monteur komt. Ik hoop dat het daarmee eindelijk wordt opgelost. 


Reageer