Skip to main content
Vraag

2 wifi punten

  • January 11, 2021
  • 15 reacties
  • 123 keer bekeken

Ik zou graag mijn wifi willen verbeteren in huis .

Beneden kom ik aan 39mb waar mijn router staat  En op de 1e verdieping de slaapkamer kom ik aan 5mb vandaar dat ik dat wil verbeteren en dat kan met de wifi punten lees ik bij jullie.

Nou zie ik dat als je opnieuw lid Word van een KPN verbinding krijg je 2 SuperWifi punten cadeau t.w.v. 199,-

En ik als KPN lid moet ik 199,- betalen .

Ik hoop dat kpn ook wat wil doen voor de vaste klanten

Ik hoop dat we er uit komen.

Peet kolart.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

15 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 11, 2021

Hoi, opnieuw klant worden gaat wel maar dan moet je zes maanden geen klant zijn geweest. Je kan de super Wi-Fi's bestellen op deze site met € 50,00 korting.https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/ je kunt ook de Wifimanager doen. Vaak krijg je dan 2 experia wifi's gratis. Die moeten overigens wel bekabeld aangesloten worden op de experiabox maar ze werken uitstekend. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 12, 2021

Maar het zou toch leuk zijn als KPN ook aan de vaste klanten iets kan bieden waardoor je in het hele huis een  beter wifi signaal hebt.

Ik zal toch niet de enigste klant zijn met dit probleem.

Waarom 200 euro betalen voor een beter signaal.

Dus als ik opzeg en over een half jaar weer lid Wordt krijg ik als extra 2 wifi punten cadeau.

Ik denk als we dat allemaal gaan doen dan komt het niet goed met de KPN.

Dus KPN denk ook is aan de klant aub.

Ik hoop lid te blijven met een beetje hulp van KPN.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 13, 2021

Maar het zou toch leuk zijn als KPN ook aan de vaste klanten iets kan bieden waardoor je in het hele huis een  beter wifi signaal hebt.

Hartstikke leuk. Maar niet realistisch. 

Ik zal toch niet de enigste klant zijn met dit probleem.

Waarom 200 euro betalen voor een beter signaal.

Het is 149 euro.

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363412/2-kpn-superwifi-puntenstartpakket/?pageCount=1&pos=228

Of 98 euro

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1364547/starterskit-experia-wifi-2-stuks/?pageCount=1&pos=716

Dus als ik opzeg en over een half jaar weer lid Wordt krijg ik als extra 2 wifi punten cadeau.

Als het geen probleem is om een half jaar zonder internet en tv te zitten, dan kan je dat doen ja.

Kans is groot overigens dat je in 2 maanden al meer bespaard hebt dan wat de SuperWiFi's kosten 😉

Ik denk als we dat allemaal gaan doen dan komt het niet goed met de KPN.

Dus KPN denk ook is aan de klant aub.

Ik hoop lid te blijven met een beetje hulp van KPN.

Je bent geen lid. Lid bent je van de voetbalvereniging. KPN is een commercieel bedrijf. Bij KPN ben je klant, en het is de bedoeling dat ze geld aan je verdienen. Niet zo gek toch?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 13, 2021

Dat snap ik maar als je geen klanten hebt dan kan je ook niet bestaan.

Maar toch bedankt voor de goede service …

Fijne dag 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 13, 2021

Kpn is de enige provider die de beste oplossing heeft voor super goed Wi-Fi in het hele huis.  U krijgt bij een snelheid onder de 20Mbit/s gratis Wi-Fi versterkers.  Dus wat is het probleem?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 13, 2021

Mijn snelheid op de eerste etage is 5mb dus krijg ik dan gratis de wifiversterker.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 13, 2021

Sterker nog wel twee!! Mits je niet de experiabox v10a hebt. Doe de wifimanager door op de groene tekst te klikken met je mobiel. Als je die 2x goed doet en de uitkomst is onder de 20 dan krijg je de experia wifi's gratis. Je moet wel een utp kabel naar boven leggen maar wellicht is die er al.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 13, 2021

Goedenavond Joep ik heb net met jullie een wifi check gedaan en hebben jullie op afstand geprobeerd mijn experiabox te updaten en ik heb weer de check gedaan op de eerste verdieping en ik kom nog niet boven de 6mb uit .


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 13, 2021

Hoe heb je dat gedaan ? Met je telefoon en de wifimanager?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 13, 2021

Ja klopt met de telefoon en wifimanager.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 13, 2021

En wat was de uitkomst?? Heb je wel lang genoeg gewacht op het eind?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 13, 2021

Ja tot dat de uitkomst er stond 6mb.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 13, 2021

Daarna blijf je een tijdje staan of zitten.  Echt een paar minuten.  Dan komt de uitkomst of gratis Wi-Fi versterkers of gratis monteur.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 13, 2021

Ja Joep ik heb echt minimaal mn telefoon 5 min. Aan laten staan dus als het kan zou ik graag de gratis wifiversterkers hebben om ook op mn slaapkamer wifi te hebben om tv te kunnen kijken.

Groet peet

 


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goedemorgen @Peetko, het is erg druk vandaar dat je nu pas een reactie krijgt van een KPN moderator. @Joep1965 is geen medewerker van KPN maar een mede forumuser. Zou je eens jouw profiel willen invullen, dan kan ik in onze systemen de resultaten van de wifimanager inzien en kijken naar een oplossing.