Skip to main content

Hallo,

Ik heb twee weken geleden twee super WiFi punten terug gestuurd naar antwoordnummer 10119 2400VB. Volgens PostNL t&t is deze op 22 juni bij jullie retour gekomen. Ik heb echter nog geen creditfactuur oid ontvangen terwijl er op jullie website staat de de terugbetaling binnen enkele dagen verwerkt wordt. 
 

Het terugsturen is overigens op advies van jullie collega in de winkel in Arnhem gedaan. Ik wilde de superwifi punten in de winkel retourneren, maar er was een storing met het retourpinnen. Om een tweede bezoek te besparen heeft hij dus geadviseerd om het via de helpdesk te regelen middels een retourdoos. 

Donderdag 22-6 afgeleverd dus op z'n vroegst is daar gisteren of vandaag iets mee gedaan.  Er zit een weekend in dus die dagen moet u niet meetellen.  


Hallo @RobertC , verwijzen naar antwoordnummer 10119 verbaast me. Apparaten (huur of bruikleen) die van KPN zijn willen ze graag terug hebben. Daarvoor is het antwoordnummer in 2400VB Alphen aan den Rijn. Die kunnen ze dan recyclen.

Heb je apparatuur gekocht bij het afsluiten of wijzigen van je abonnement? Heb je het gekocht in de kpn winkel, via een monteur, telefonisch of via chat toen je contact met een kpn medewerker had of via de Wifi Manager? Dan kun je het product binnen 14 dagen retourneren in een kpn winkel met het aankoopbewijs.

bron: Terugsturen | KPN

Zet jouw gegevens in jouw forumprofiel, dan kan een KPN moderator meekijken naar de status.


Hallo @RobertC , verwijzen naar antwoordnummer 10119 verbaast me. Apparaten (huur of bruikleen) die van KPN zijn willen ze graag terug hebben. Daarvoor is het antwoordnummer in 2400VB Alphen aan den Rijn. Die kunnen ze dan recyclen.

Heb je apparatuur gekocht bij het afsluiten of wijzigen van je abonnement? Heb je het gekocht in de kpn winkel, via een monteur, telefonisch of via chat toen je contact met een kpn medewerker had of via de Wifi Manager? Dan kun je het product binnen 14 dagen retourneren in een kpn winkel met het aankoopbewijs.

bron: Terugsturen | KPN

Zet jouw gegevens in jouw forumprofiel, dan kan een KPN moderator meekijken naar de status.

Klopt, helemaal wat je zegt. Maar zoals al vermeld in mijn initiele post ben ik in de KPN winkel geweest. Maar konden ze ivm een storing geen retourpin uitvoeren. Aangezien ik redelijk ver weg woon van de dichtsbijzijnde KPN winkel heeft de winkelmedewerker mij dus geadviseerd om contact op te nemen met de helpdesk om via die weg het product te retourneren. Dat is allemaal in gang gezet, maar o.b.v. andere soortgelijke situaties hier op de community zegt mijn onderbuik gevoel dat ik er alsnog achteraan moet om het geregeld te krijgen. 


Donderdag 22-6 afgeleverd dus op z'n vroegst is daar gisteren of vandaag iets mee gedaan.  Er zit een weekend in dus die dagen moet u niet meetellen.  

Misschien heb je gelijk en moet ik geduld hebben. Maar ik zou volgens de KPN medewerker binnen 1-2 werkdagen een notificatie krijgen zodra ze mijn retour hebben ontvangen. En aangezien het dus niet via het reguliere proces is retour gegaan zit ik er liever nu kort op dan het op z’n beloop laten.


Hoi @RobertC, welkom! Wat rot dit! Voordat we dingen dubbel gaan doen: ik zie dat jij daarnet ook telefonisch contact met ons gehad hebt. Mijn collega heeft echter geen notitie achtergelaten, dus ik kan niet zien of het opgelost is. Mocht dat niet het geval zijn, laat je het dan weten? Dan ga ik je verder helpen. 


Je collega zou wel een notitie moeten hebben gemaakt. Tenminste dat heeft hij mij telefonist medegedeeld. Hij kon zelf niets zien dat er een retour is verwerkt en heeft aangegeven om volgende week nog een keer te bellen. 


Ik stuur jou een privébericht, wil je daarop reageren?