Skip to main content

Op 29 juni moet ik een internetsignaal krijgen. Tot nu toe heb ik geen nieuwe modem ontvangen of is er iemand gekomen om glasvezel te installeren. Krijg ik morgen alles als er morgen een signaal komt ?

@MartAntczak  Daar het wat kort dag is raad ik je aan om de klantenservice te bellen 0800-0402 en aangeven dat je iemand wilt spreken 


Hallo @MartAntczak als je al klant van KPN bent en je wordt morgen gemigreerd van koper naar glas heb je al een modem, die je dus kunt blijven gebruiken, allee even de ene stekker er uit (DSL) en de andere stekker er in (rode WAN) en klaar is kees.

 


Ik ben geen klant kpn is mijn eerste bestelling. Voorheen had ik tele 2.


Ik ben geen klant kpn is mijn eerste bestelling. Voorheen had ik tele 2.

Hallo @MartAntczak heb je ook geen mail gehad dat er spullen onderweg zijn of dat er een monteur ingepland is? 

Als je van de overstapservice gebruik hebt gemaakt mioet je een mail gehad hebben of krijgen wanneer je verbinding actief is bij KPN, pas dan word je bij Tele2 afgesloten, eerder niet. Je komt dus niet zonder signaal te zitten.

Anders morgen even bellen met 0800 0402

Succes.

 


Hoezo is dit topic als beste antwoord voorzien terwijl het een nieuwe klant betreft @JanD 


Hoezo is dit topic als beste antwoord voorzien terwijl het een nieuwe klant betreft @JanD 

Dat beslis ik niet @jimny 


Hoezo is dit topic als beste antwoord voorzien terwijl het een nieuwe klant betreft @JanD 

Dat beslis ik niet @jimny 

@JanD  dat verwachte ik ook niet van je en verwacht van degene die hierover gaat zich beter moet inlezen in een topic.


Hoezo is dit topic als beste antwoord voorzien terwijl het een nieuwe klant betreft @JanD 

Dat beslis ik niet @jimny 

@JanD  dat verwachte ik ook niet van je en verwacht van degene die hierover gaat zich beter moet inlezen in een topic.

Dan moet je je reactie ook niet aan mij richten @jimny 


Hi @MartAntczak! Is het gelukt via 0800-0402 met ons in contact te komen? Zo niet, wil je dan laten weten hoe het er nu voor staat? En vul daarbij ook je profiel in. Dan kan ik bij je gegevens in de systemen. 

@jimny alleen de topicstarter of een moderator kan het beste antwoord aangeven. Zie je een antwoord dat helemaal niet klopt dan ziet een moderator dit binnen een paar werkdagen ook en zal dit herstellen. Staat er iets dat niet kan wachten of tegen de huisregels is, gebruik dan de rapporteer functie om het te melden. 🙂