Skip to main content

Hallo,

Na 3 maanden lang wachten op mijn tv en wifi pakket begint mijn geduld aardig op te raken.

ik heb al tientallen keren naar kpn gebeld voor updates, informatie etc maar elke keer zijn het weer dezelfde antwoorden ik moet gewoon nog langer wachten. 3 maanden zonder wifi of tv ik ben het helemaal beu… elke keer laten ze me in de kou staan mijn onder buurman heeft sinds kort wifi aangevraagd bij jullie en had binnen 2 weken zijn pakket ontvangen en geïnstalleerd… dit is een behoorlijke schop na natuurlijk. Kan iemand mij nou eens fatsoenlijk helpen aub en zorgen dat de spullen worden opgestuurd en geïnstalleerd worden. De klantgerichtheid en service is zo vreselijk geweest echt een super nare ervaring ik ben in staat en ik zeg het hele zooitje af. 

HI @Massimo Hillebrand, welkom hier. 

Dit is wel erg lang. Mogen wij meekijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


HI @Massimo Hillebrand, welkom hier. 

Dit is wel erg lang. Mogen wij meekijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik heb de gegevens ingevuld


Dank @Massimo Hillebrand! Ik zie hier dat het om glasvezelaanleg gaat. Blijkbaar is voor jouw adres een haalbaarheidsonderzoek (hbo) nodig, en dat loopt nu allemaal al erg lang. Ik zie in de notities hier dat er op 21 oktober nog contact met je is geweest vanuit onze back office die dit in behandeling heeft. Daarin geven zij aan dat de deadline voor het hbo 26 oktober is geworden. Maar dat is inmiddels ook al een ruime drie weken geleden. Heb jij in die afgelopen weken iets gehoord van KPN Netwerk? Dat is namelijk de partij die daadwerkelijke glasaanleg doet.


Dank @Massimo Hillebrand! Ik zie hier dat het om glasvezelaanleg gaat. Blijkbaar is voor jouw adres een haalbaarheidsonderzoek (hbo) nodig, en dat loopt nu allemaal al erg lang. Ik zie in de notities hier dat er op 21 oktober nog contact met je is geweest vanuit onze back office die dit in behandeling heeft. Daarin geven zij aan dat de deadline voor het hbo 26 oktober is geworden. Maar dat is inmiddels ook al een ruime drie weken geleden. Heb jij in die afgelopen weken iets gehoord van KPN Netwerk? Dat is namelijk de partij die daadwerkelijke glasaanleg doet.

Hi, ja er is gewoon aansluiting op mijn adres mijn onderbuurman heeft dezelfde soort aansluiting en daar was het binnen 2 weken aangelegd zonder onderzoek. Ik heb niks gehoord van kpn of kpn netwerk.. ik heb ze ook al een aantal keer gebeld en ze zeggen dat ze niks voor me kunnen beteken kpn stuurt me naar netwerk en netwerk stuurt mij naar kpn. Dus niemand neemt verantwoording voor wat hier nou gebeurt… dit is mijn laatste roep om hulp want na 3 maanden ben ik het wachten wel beu en ik zit er echt aan te denken om alles af te zeggen en een andere provider te zoeken 


Dank voor de aanvullende info, @Massimo Hillebrand. Ik heb de back office aangestuurd dat ze hier opnieuw naar kijken en met KPN Netwerk in gesprek gaan voor meer info/aanjagen. De back office zal dan weer contact met jou opnemen voor een update. 


Dank voor de aanvullende info, @Massimo Hillebrand. Ik heb de back office aangestuurd dat ze hier opnieuw naar kijken en met KPN Netwerk in gesprek gaan voor meer info/aanjagen. De back office zal dan weer contact met jou opnemen voor een update. 

Bedankt voor de hulp! Ik zal het afwachten dan 


Als het fout gaat op deze manier dan hangt het en alle kpn afdelingen zitten elkaar dan dom aan te kijken.  Alles met goede bedoelingen,  maar je hebt gewoon iemand nodig die aan alle touwtjes kan trekken en zo'n persoon bestaat helaas niet. Ik had na 1 week al toedeledoki gezegd. Ik duim voor je.


ja er is gewoon aansluiting op mijn adres mijn onderbuurman heeft dezelfde soort aansluiting en daar was het binnen 2 weken aangelegd zonder onderzoek.

Kunt u beschrijven wat voor aansluiting dat is? Zoiets? 

 


Het is niet exact hetzelfde maar het is wel zon kastje. Toen de monteur het voor de onderbuurman kwam installeren heb ik natuurlijk gevraagd hoe het bij mij zat en hij gaf het antwoord als ik toestemming had zou ik het binnen 2 minuten kunnen aansluiten dus ik moet gewoon groen licht krijgen vanuit kpn 


Ik zie dat er inmiddels weer contact met je opgenomen is @Massimo Hillebrand. De back office heeft verdere navraag uitstaan over de hoe en wat rondom jouw aansluiting. Ze nemen verder contact met je op zodra ze meer weten.