Skip to main content

Sinds 8 juli 2022 heb ik geen internet en televisie meer, dit stopte er plots mee.
Dag erna via KPN een monteur in laten plannen. Monteur is langsgeweest en concludeerde dat het probleem aan mijn glasvezelverbinding lag, ik zou hierover teruggebeld worden.
Na een ruime week later te zijn teruggebeld, zou er een afspraak gemaakt worden met een aannemer om de glasvezelverbinding repareren.

KPN liet mij weten dat ik binnen één dag gebeld zou worden door de aannemer om een afspraak in te plannen.
Een week later was ik nog steeds niet gebeld. De aannemer zelf opbellen was niet mogelijk, aangezien KPN mij niet kon vertellen welke aannemer het betrof.

Na weer een aantal telefoontjes met KPN werd ik eindelijk doorverbonden met het desbetreffende aannemersbedrijf, VolkerWessels.
Deze vertelden mij dat ze zo'n 3 weken(!) later de glasvezel konden repareren. Hierop hebben wij een afspraak gemaakt op vrijdag 26 augustus van 08:00 tot 12:00.
Om deze reden heb ik vrij genomen van werk, in de verwachting dat VolkerWessels aan de deur zou staan voor de reparatie. Tot mijn verbazing is er die hele dag niemand op komen dagen, en heb ik niets meer gehoord.

Hierna KPN weer gebeld, deze verbonden mij door met VolkerWessels (waar ik weer 45 min. in de wacht kon staan), om vervolgens te horen te krijgen dat de medewerker net terug was van vakantie en ik maar een nieuwe afspraak moest maken.
Dit zou weer 3 weken later kunnen. 


Met goede hoop een nieuwe afspraak ingepland op 23 september, wederom vrijgenomen van werk. Rond 9:30 stonden er deze keer inderdaad 2 monteurs van VolkerWessels op de stoep. Ik liet de mannen binnen en wees ze op de meterkast waar de glasvezelaansluiting zit. 
Ze waren even bezig en reden heen en weer naar de centrale om hun apparaat uit te lezen. Eenmaal terug kwamen ze tot de conclusie dat er iets met de kabel in de straat mis is en ze dit niet konden verhelpen. 


Ik zit nu al bijna 3 maanden zonder internet en TV en betaal hier nog steeds iedere maand voor. Het ziet er niet naar uit dat VolkerWessels dit op korte termijn gaat repareren en aangezien deze partij door KPN is ingeschakeld, en ik betaal aan KPN, hou ik KPN hiervoor verantwoordelijk.
Ik hoor graag hoe we dit z.s.m. kunnen oplossen.

Hoi @BartVD en welkom op het forum. 3 maanden zonder diensten is flink lang, heb je ook geen noodoplossing ontvangen? Als de monteurs concludeerden dat er iets met de kabel in de straat mis is dan horen zij dit uit te zetten naar de partij die ondergrondse werkzaamheden kan doen zodat dit opgelost kan worden. Daar heb je geen terugkoppeling over ontvangen? Zou je ook je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens? Ik hoor het graag! 


Hoi @BartVD en welkom op het forum. 3 maanden zonder diensten is flink lang, heb je ook geen noodoplossing ontvangen? Als de monteurs concludeerden dat er iets met de kabel in de straat mis is dan horen zij dit uit te zetten naar de partij die ondergrondse werkzaamheden kan doen zodat dit opgelost kan worden. Daar heb je geen terugkoppeling over ontvangen? Zou je ook je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens? Ik hoor het graag! 

Ik heb inderdaad geen terugkoppeling ontvangen. Het ziet er ook niet naar uit dat ik die nog ga krijgen. VolkerWessels is een erg slecht communicerend bedrijf en neemt geen contact op en komt niet opdagen. 

KPN blijft de schuld in de schoenen van VolkerWessels schuiven, terwijl zij zelf die partij in dienst nemen. 

 

Profiel is geupdate. Alvast dank!


Ik zie het, ik zie ook dat er achter de schermen wel hard aan gewerkt wordt. Ik zie dat het vandaag weer geëscaleerd is door de Technische Dienst. Hopelijk komt daar snel wat uit. Hoor graag als je weer wat gehoord hebt.Â