Skip to main content

Ik heb een abonnement afgesloten 4 weken geleden monteur zou mij bellen voor afspraak maar we hebben nog niks vernomen!!!

 

Spoed

Gaat ook niet gebeuren. U moet zelf bellen om een monteur.


Wat voor nummer!!


Ook voor de aanleg glasvezel!!


Ook voor de aanleg glasvezel!!

Moet er nog glasvezel aangelegd worden? Vergeet spoed dan maar. Want glasvezel aanleggen en spoed gaan niet samen. U mag achteraan aansluiten in de rij...


Ook voor de aanleg glasvezel!!

Als er nog geen glasvezel ligt kan je er nog niet op worden aangesloten.

Wat zou de aansluiting datum zijn en wanneer heb je dat aangevraagd?


Ik heb niks gekregen moet wachten tot d'r monteur belde glasvezel,we zijn nu een maand verder,persoonlijk zie ik het niet zitten


Wat voor nummer!!

Bel maandag vanaf 8.00 naar 0800-0402 en vraag naar de status. 


Onduidelijk verhaal, wanneer besteld en ligt er al glasvezel tot in de meterkast?

 


Welkom op de community @Ronald Arnoldt. De situatie is mij ook niet helemaal duidelijk. Is het glasvezelnetwerk al wel aangelegd in huis, of nog niet? Wat voor monteur gaat het precies over? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig.

Het kan makkelijker (en sneller) zijn om ons te bellen zoals Noordzee ook al aangeeft:

Bel maandag vanaf 8.00 naar 0800-0402 en vraag naar de status. 

 


Betreft glasvezel aansluiting  zijn we lang in afwachting ik heb begrepen dat dit extern gebeurt,graag spoed de planning


Helaas kan er geen spoed gedaan worden.

KPN heeft niks geen invloed op de uitvoering ervan.

Eerst moet de aansluiting in huis liggen en dan pas kan er een abonnement worden genomen.

Het nemen van een abonnement zonder dat de aansluiting actief is zorgt niet voor spoed.

 

Is er ook geen normale kabel aansluiting actief?


Wij zijn niet de partij die het glasvezel aanleggen @Ronald Arnoldt. Een ander deel van KPN doet dat, Netwerk. Op hun website (netwerk.kpn.com) kan je de planning daarvoor zien en hoe je in contact kunt komen met hun. Indien nodig kunnen ze je dan ook verwijzen naar de aannemer die de aanleg doet.


Hoe is de situatie glasvezel

 

Admin: samengevoegd met eigen topic origineel topic]


We wachten 2 maanden op de aansluiting

 

Admin: samengevoegd met eigen topic origineel topic]


Hoi @Ronald Arnoldt, had je al gekeken op de pagina die ik eerder noemde? Zoals gezegd zijn wij niet de partij die het netwerk aanleggen, daardoor kunnen wij niet alles zien hierover.


Zou best maar bij jullie zit het netwerk wanneer komt dit !!!!


KPN de provider en KPN de netwerkbeheerder zijn gescheiden bedrijven met gescheiden administratie (moet van de ACM). Wij zijn de provider, daardoor kunnen wij dat niet inzien. Dus kijk op die pagina wat daar staat, via die weg kan je meer informatie krijgen.


HET WOORD EEN VERVELENDE SITUATIE JULLIE ZIJN DW LEVERABNCIER HET IS ZEER ONDUIDELIJK BETREFT DE AANSLUITING ZELF VERTOEF IK NOR 3 WEEKEN IN AFRIKA  ALS IK TERUG BEN MOET DE AANSLUITING ER ZIJN ANDERS GAAT DE DEAL NIET DOOR,

 

SUCCES


@Ronald Arnoldt 

Hier staat jouw status: 

https://netwerk.kpn.com

Is het nog niet opgeleverd? Maak dan een afspraak met KPN Netwerk: 

https://netwerk.kpn.com/aansluit-afspraak/#stap-1
 

Hier meer berichten plaatsen heeft geen zin. Je bent nu bij de provider KPN, je moet dus bij KPN Netwerk zijn. 


Ik heb je een aantal keer uitgelegd dat wij dat niet kunnen zien @Ronald Arnoldt. Dat je het nu in capslock schrijft veranderd daar niets aan (en het is tegen de community huisregels, dus doe dat niet).

Je weet waar je hiervoor terecht kunt, en dat is niet hier. Je zegt dat je de aansluiting wilt hebben als je terugkomt, als je dat echt wilt moet je het bij de juiste partij vragen.


Reageer