Skip to main content

Klantnr: *****

Sinds 1985 heb ik (PTT) telefoon in mijn vakantiehuisje op een recreatiepark. In de jaren 2000 is dit overgezet naar internet bellen en aantal jaren geleden naar KPN Hussel.

Omdat het huisje geen eigen postcode heeft heeft KPN destijds zelf een dummy locatie EN correspondentieadres aan de aansluiting gehangen.

Mijn huisje staat  fysiek op het ******

De gegevens die KPN hanteert zijn: technisch: ****  en administratief *****. Beiden zijn fout.

Omdat de downloadsnelheid zeer laag is 10Mb down/0,25 heb ik contact gezocht om in aanmerking te komen voor een router buitengebied maar ik kom geen stap verder. De door KPN gehanteerde verkeerde postcode komt daarvoor niet in aanmerking want dat is Utrecht.

Het lukt me maar niet om de gegevens te laten corrigeren.

De postcode aansluiting moet zijn ***** en ***** administratief adres (gelijk aan het facturatieadres).

De oplossing die me laatst via de helpdesk is aangegeven is “dan zegt u toch uw abonnement op” maar dat wil ik niet.

H E L P.

 

*Admin: Privégegevens verwijderd

 

LOL. Geeft niet. Komt wel goed (denk ik)

Ik kreeg een mailtje over een wijziging (zie onder).

Ik zal dat dan maar negeren.

Ik hoor wel van je.

Grt

Leo

 

============================================================

Je was laatst ingelogd in MijnKPN of je hebt contact gehad met een van onze medewerkers. Het kan ook zijn dat wij in verschillende systemen verschillende gegevens van je hadden. Controleer alsjeblieft of we nu de goede gegevens van je hebben.

Je persoonlijke gegevens aanpassen?
In MijnKPN kun je je telefoonnummer, e-mailadres en/of rekeningnummer aanpassen. Ga naar de MijnKPN app en log in. Je klantnummer is 9047979364.