Skip to main content

Mijn internet snelheid is zo'n 25mbit. erg traag dus. Volgens de site zou ik dus in aanmerking komen voor een 4g modem.

De postcode check werkt niet. zodra ik een aanvraag doe krijg ik de melding dat ik geen thuis product gekoppeld heb.

Kom dus niet verder… 

kan het ermee te maken dat ik voormalig Telfort klant ben?

U zult daarvoor over moeten naar een husselabonnement.  Zegt deze site dat het leverbaar is? https://www.kpn.com/internet/internet-buitengebied.htm


Dat een husselabbo nodig is wordt niet aangegeven. Alleen dat ik geen thuis product gekoppeld heb. Vervolgens wordt ik weer teruggestuurd naar 'mijn kpn.'

De postcode check werkt nu wel, maar dan krijg ik alleen de melding dat er binnenkort glasvezel komt. Dat ga ik niet nemen want ik moet bijna €2500 aftikken om dat kabeltje te krijgen . Dus dat 4g modem leek mij ideaal.


Dat is dan geen glasvezel van KPN neem ik aan?


Nee, fiberNH legt het aan in samenwerking met KPN


Dat is dan geen glasvezel van KPN neem ik aan?

Inderdaad @mjbo KPN legt de glasvezel vooralsnog ‘gratis’ aan. Dat moet dan een andere leverancier zijn die glasvezel in het buitengebied aanlegt.

 


Het is inderdaad Fibernh en die vraagt inderdaad een fors bedrag. Ik ben bang dat sneller internet buitengebied er dan voor jou niet in zit. 


Beste @mjbo, welkom! Ik kan me goed voorstellen dat je iets anders zoekt in dit geval! Ik denk dat het klopt wat hierboven allemaal gezegd wordt, maar zou toch graag even met je mee willen kijken. Wil je je forumprofiel aanvullen met jouw adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik of ‘Sneller internet buitengebied’ inderdaad niet beschikbaar is op jouw adres, of dat dit toch kan door bijvoorbeeld een ander abonnement te kiezen. 


Sneller internet is beschikbaar, alleen kom ik niet in aanmerking omdat ik ex. Telfort klant ben. Ik moet overstappen naar Hussel om wel in aanmerking te komen. Dit heb ik gisteren via chat vernomen. 

Alleen wel jammer dat ik bij overstappen weer niet in aanmerking kom voor de actie met de Survace go tablet.

Voor sneller internet ben ik dus niet KPN klant genoeg, en voor de tablet actie ben ik weer wel KPN klant.. ,🥲😜


Ik heb mijn gegevens aangevuld.


Ik kan het verpakken in een mooi verhaal, maar: dat klopt helemaal.:confused:. Helaas kan ik er niet voor zorgen dat je gebruik kunt maken van deze welkomstactie voor nieuwe klanten. Mocht je toch de keuze maken om over te gaan naar Hussel, zou je dit zelf ook kunnen wijzigen via MijnKPN trouwens. Mocht je dit, vanwege de kosten, niet willen, begrijp ik dat natuurlijk ook. Die keuze is aan jou!


Ik snap het hoor, geen probleem!

Dank voor de terugkoppeling.


Bedenk ook of je de extra snelheid nodig hebt voor je het abonnement aanpast. Ook is de extra snelheid afhankelijk van  jouw positie tov de zendmasten.  Ik heb echt een buitenantenne moeten plaatsen om de extra snelheid te halen.