Skip to main content

Met geen mogelijkheid krijg ik mijn 4g buitengebied rekeningen gekoppeld aan mijn KPN ID, ik heb ook geen mobiel nummer gekregen met mijn sim kaart. Wat is de oplossing?

4G Buitengebied is een aanvulling op het Hussel-abonnement en geen losstaand abonnement. Deze kan derhalve niet los toegevoegd worden aan MijnKPN.


Dank, NHendriks dat verklaard een hoop.

Misschien een idee om de onderstaande tekst bij de rekeningsmail te verwijderen?

 

Overzicht van al uw facturen 

U vindt een overzicht van al uw facturen en persoonlijke instellingen in MijnKPN. Dit is uw persoonlijke en beveiligde klantomgeving. Download nu onze gratis app, dan hebt u altijd alles bij de hand.


Wat vindt u dan fout aan die melding? Die is toch volledig correct? In de app kun je de facturen inzien van je abonnement(en). Dat klopt volledig.


Nou als ik dus aanlog aan mijn kpn krijg ik: 

Welkom!

Koppel uw producten van KPN aan uw KPN ID. Dan beheert u daarna alles rondom uw producten eenvoudig in MijnKPN. Hiervoor vragen we u opnieuw in te loggen met uw KPN ID.

Koppel product

En dat werkt dus niet.


Maar welk product wilt u koppelen? Sneller internet buitengebied is geen abonnement namelijk maar een onderdeel van een husselabonnement. Wat is de naam van het abonnement wat u heeft?


Hallo @Fvanw, ik begrijp dat je een los abonnement voor buitengebied 4G hebt? Dat is aardig zeldzaam maar er zijn inderdaad klanten die dit abonnement bij ons afnemen. Zou je jouw profiel in willen vullen? Dan kan ik in de administratie het bijbehorende 097 nummer voor je achterhalen waarmee jij dit kunt koppelen aan MijnKPN. 


Hallo @Fvanw, ik begrijp dat je een los abonnement voor buitengebied 4G hebt? Dat is aardig zeldzaam maar er zijn inderdaad klanten die dit abonnement bij ons afnemen. Zou je jouw profiel in willen vullen? Dan kan ik in de administratie het bijbehorende 097 nummer voor je achterhalen waarmee jij dit kunt koppelen aan MijnKPN. 

Ik lees je bericht nu pas, ga ik direct doen. Dank.


Hallo @Fvanw, ik begrijp dat je een los abonnement voor buitengebied 4G hebt? Dat is aardig zeldzaam maar er zijn inderdaad klanten die dit abonnement bij ons afnemen. Zou je jouw profiel in willen vullen? Dan kan ik in de administratie het bijbehorende 097 nummer voor je achterhalen waarmee jij dit kunt koppelen aan MijnKPN. 

Ik lees je bericht nu pas, ga ik direct doen. Dank.

Ik stuur je een privébericht gestuurd @FvanwÂ