Skip to main content

Graag antwoord / advies onderstaande vraag;

Jarenlang Telfort klant geweest en recent overgezet naar KPN. Wij wonen in buitengebied en hebben echt slecht internet, maar Telfort voorzag niet in 4G modems.

Afijn nu zijn wij KPN klant onder gelijke condities en voorwaarden. Ik heb het 4G modem aangevraagd en inmiddels aangesloten. Voor KPN klanten in buitengebieden is dit modem gratis en ik ben nu KPN klant

Ons maandbedrag bij Telfort was altijd 42,15 (Telfort thuis internet / TV korting ivm mobiel abbo) Het maandbedrag bij KPN is nu plots 47,50 ??  Paar keer gebeld maar niemand kan mij vertellen waarom het maandbedrag niet gelijk is gebleven. Laatste advies wat ik kreeg “Wacht tot eind november dan kunnen we de factuur inzien”

Eind november is echter wel mijn bedenktermijn van 14 dagen voorbij, tja en nu. Ik heb journaaltje bijgehouden van namen/gesprekken en tijden.

Iemand anders ervaring opgedaan met dit ? Hoor graag

vriendelijke groet

Gerard

Het sneller internet buitengebied is alleen mogelijk bij een kpn Hussel abonnement.  U heeft dus een nieuw abonnement en die zal dan duurder zijn.


Beste Joep

Dank voor je snelle antwoord. Maar op de site van KPN staat toch echt dit:

Op jouw adres is Standaard Internet van KPN met Sneller Internet Buitengebied beschikbaar. Hiermee wordt jouw internetsnelheid verbeterd door het vaste netwerk te combineren met het mobiele 4G netwerk van KPN. Jij krijgt deze upgrade gratis bij jouw pakket.

De beloofde snelheden via de normale verbinding halen wij hier al jarenlang in de verste verten niet, waren dus ook blij met de overgang naar KPN. Serieus 8 jaar lang betaald voor minimale snelheid. Als jouw verhaal klopt had ik beter zelf over kunnen stappen naar KPN met ook nog een flinke welkomstbonus.

Bijzonder allemaal. Dus wat op de site staat klopt niet ?


Dat had je inderdaad beter kunnen doen voor de overgang naar kpn. Maar goed dat gaat niet meer. Ik ben ook overgegaan naar Hussel vanwege het sneller internet buitengebied en ben er heel blij mee.