Skip to main content

Hallo,

Mijn 4g modem is omver gevallen en nu zit er één van de antennes los, is het mogelijk om een vervangend toestel te krijgen? Zonder het modem is de verbinding hier nog maar 1 a 2 mbit…

 

Groeten Marc

De antennes hebben aan de onderkant, net boven de bevestiging aan het modem  een geribbelde ring zitten. Die kunt u aandraaien waarmee de antenne weer vaster komt te zitten. 

Door het vallen kan het zijn dat de antennes niet goed gericht meer zijn. Via https://tele2-fpi-info.fourstack.nl/maps/zendmasten kunt u middels uw postcode en huisnummer de dichtstbijzijnde 4G mast zoeken en daarop kunt u uw antennes richten. Kies bij voorkeur een mast die met een groene streep richting uw woning wijst.


Hoi @marc_t! Kan gebeuren. Heb je voor mij de laatste 3-cijfers van je bankrekening nog ter verificatie? Dan vraag ik een omruilafspraak voor je aan, bij een postNL-punt. 
Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’ in je profiel
Hoor graag van je 


Ik heb het toegevoegd! Bedankt voor de snelle reactie!


@Lisa is het al gelukt met het plannen van een omruilafspraak?


Ja! Althans, ik het het voor je aangevraagd. Logistiek reageert doorgaans binnen 2-3 werkdagen. Zodra zij de aanvraag in behandeling genomen hebben, kun je de ontvanger (meestal) de eerstvolgende dag ophalen. Nog even afwachten dus:hugging:


Ik snap dat een nieuw apparaat fijn is, maar hebben mijn tips nog enigzins geholpen? Daar was ik even benieuwd naar 🙂.


Hey @marc_t! Ik kwam net voorbij dit topic en was ben eigenlijk nog erg benieuwd of de tip van @BJB12 verbetering gaf? Werd de snelheid beter toen je aan het schroefje/ringetje draaide? Dit is namelijk een erg goede tip. Ook leuk voor de meelezers/klanten (in de toekomst) die hetzelfde probleem hebben.   
We horen graag van je!  :smiley: