Skip to main content

Mijn 4G werkt al een tijdje niet meer en ik heb nog meer dan genoeg MB’s. als ik mijn mobiele gegevens aanzet verschijnt het 4G icoontje wel maar het werkt niet.

Goedemorgen @sylviadehiep, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet fijn als je geen gebruik kan maken van je 4G, daar reken je wel op! Ik ben erg benieuwd wat dit probleem veroorzaakt. Wat heb je allemaal al getest om te kijken of je het kon oplossen? Ik denk namelijk meteen aan, toestel even uitschakelen, simkaart er even uit, er weer in stoppen en het toestel weer inschakelen. Dat werkt in veel gevallen bij problemen met je toestel. 

Werkt dat niet? Dan moeten we even verder kijken. In dat geval is het goed om te weten welk toestel je hebt, en om te kijken of de instellingen nog goed staan via onze toestelhulp. Werkt 3G trouwens wel, en bijvoorbeeld je WiFi?

Controleer voor de zekerheid ook je MB's even in MijnKPN, deze loopt een klein beetje achter op de werkelijkheid :wink:  

En tot slot, wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Dan kan ik achter de schermen nog het een en ander nakijken!


Ha @sylviadehiep Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat alles ondertussen duidelijk is geworden. Als je toch nog hulp nodig hebt lezen we het graag.