Skip to main content

Beste heer/mevrouw,

ik ontving een terugbelverzoek. En zou een 5-cijferige code nodig hebben. Deze kan ik helaas niet terugvinden in het mailbericht. Maar ik wil wel graag contact om het vraagstuk op te lossen. En voort te gaan met het gebruik van uw service.

Hartelijk dank alvast.

Hi @jb-10, als je een terugbelverzoek hebt ontvangen is het natuurlijk wel handig dat er ook in staat hoe je dit kunt doen. Ik hoop dat 't intussen al gelukt is. Zo niet, kan je me iets meer vertellen over de situatie? Gaat het om een storing bijvoorbeeld, of om iets anders? Je kunt eventueel ook contact opnemen met onze klantenservice voor direct contact hierover. 


Beste Alexandra,

hartelijk dank voor je reactie. Er is reeds contact en ik wacht op een antwoord op mijn issue. Via de website en manager lukt het mij niet een goed beeld te krijgen van wie verantwoordelijk is voor het probleem. Het zou fijn zijn daar een brief over te ontvangen. Het laat zich aanzien dat ik met een verouderde experia uit 2014 zit die misschien niet meer voldoet aan de huidige eisen. Maar ik weet dat niet en krijg dat onvoldoende helder.


Beste Alexandra,

hartelijk dank voor je reactie. Er is reeds contact en ik wacht op een antwoord op mijn issue. Via de website en manager lukt het mij niet een goed beeld te krijgen van wie verantwoordelijk is voor het probleem. Het zou fijn zijn daar een brief over te ontvangen. Het laat zich aanzien dat ik met een verouderde experia uit 2014 zit die misschien niet meer voldoet aan de huidige eisen. Maar ik weet dat niet en krijg dat onvoldoende helder.

Helemaal goed, fijn dat er contact is geweest. Dan is het beter om het via die weg te laten lopen, anders gaat het door elkaar lopen, en dat is niet handig. Ik hoop dat de oorzaak snel boven water is! Mocht je andere vragen hebben, klop hier gerust aan.