Skip to main content
Beantwoord

500/500

  • May 30, 2020
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb een abonnement 500/500 via de glasvezel. 
Dit wordt helaas niet gehaald door een instelling in een wijkkast? 
Er zou naar gekeken worden maar is tot nu toe nog niet gelukt. 
 

de huidige snelheid is 250/300, dat is toch jammer als het 500/500 zou moeten zijn. 
 

ik hoor graag hoe we dit in gang gaan zetten.

 

m.v.g. 
 

Marc Brouwer

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Marc, welkom op het forum. 

Hoe heb je dit precies getest? Laptop/pc via WiFi of bekabeld? Mag ik ook vragen hoe je aan die informatie komt? Dat een wijkkast niet goed ingesteld zou zijn?

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook even meekijken. :relaxed:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • May 30, 2020

Hallo @BrouwerMarc , heb je de glasvezelkast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna tevens de modem gereset?

Vervang ook eens de LAN-kabel tussen de glasvezelkast en de WAN-poort van het modem.

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 6, 2020

Hi Marc, welkom op het forum. 

Hoe heb je dit precies getest? Laptop/pc via WiFi of bekabeld? Mag ik ook vragen hoe je aan die informatie komt? Dat een wijkkast niet goed ingesteld zou zijn?

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook even meekijken. :relaxed:


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Marc, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.