Skip to main content

In maart heeft mijn vader een e-mail gekregen dat ons internet abonnement gratis verhoogd is van 500Mbit naar 1Gbit. Helemaal super, alleen hebben we sindsdien niet 1000/1000 maar 1000/500.

 

Wat kunnen we doen om dit wel 1000/1000 te krijgen? Ik heb de Experiabox (V10) en het glasvezelpunt al verschillende keren van de stroom gehaald, maar helaas blijft het 1000/500.

Is dit gemeten met een bekabelde pc of laptop direct aangesloten op het modem zonder overige aangesloten appartuur?


Ja, bekabelde PC direct aan de modem zonder andere devices aan de modem aangesloten.


Heb je al een andere kabel geprobeerd? Als dat niet helpt dan zal er een aktie vanuit kpn moeten gebeuren.  Een moderater gaat hier reageren.  Zal waarschijnlijk morgen zijn. Heb jij je profiel helemaal ingevuld? Dan kunnen ze voor je aan de slag.


Andere kabels ook geprobeerd inderdaad.

Dan wacht ik even op een moderator!


Graag ontvang ik nog een reactie of DM van een moderator :)


@stefanw1995 de wachtijd is ca 3 dagen dus het zal vrijwel zeker morgen worden. 


Hoi @stefanw1995, welkom hier. 

De upload blijft dus achter. Je hebt het glasvezelkastje al stroomloos gehad. Minimaal 2 minuten? Tegelijkertijd modem ook stroomloos gehad? Dan eerst glasvezelkastje laten opstarten en dan pas het modem?

Want ik zie technisch jouw profiel goed staan. 


Hi @Bart_Z ,

 

Ja vorige week nog.

Zal het vanavond nog eens proberen!


Ik ben wel benieuwd. Anders moet ik ergens verder zoeken. 


Hi @Bart_Z 

 

Helaas.. Het is nog steeds 1000/500

 


Heb je met verschillende pc's gemeten ook? Om die ook uit te sluiten. En verder ook geen VPN aan of dergelijke?


@Bart_Z correct. Meerdere devices. En geen vpn oid.

Ook direct aan de modem gehangen zonder switches verder.


Ik ben er verder ingedoken. Ik heb daarvoor een actie gedaan en het modem moeten herstellen, vandaar dat de verbinding even weg was. Is de snelheid nu goed?


Helaas nog steeds

 

 


Ik zie het ja. Dat is wel gek. Ik heb nu melding gemaakt voor je bij de Technische Dienst. Binnen 5 werkdagen zullen ze contact met je opnemen. Hoor graag als er contact is geweest. 


Dank!

Kan ik ergens aangeven op welk nummer ik gebeld wil worden?


Dank!

Kan ik ergens aangeven op welk nummer ik gebeld wil worden?

Die gegevens zijn bekend bij KPN aan de hand van je abo @stefanw1995 


@JanD maar het is niet mijn abo.. ;)


@JanDmaar het is niet mijn abo.. ;)

Ik zie het nu @stefanw1995 dan wordt er naar je vader gebeld.

 


Ik heb het andere contactnummer dat je stuurde doorgegeven.