Skip to main content

Al sinds 24 december hebben we geen internet en tv van KPN. Op de 24ste gebeld en toen werd er beloofd dat we 28 december internet en tv zouden hebben, vervolgens is het de 28ste, geen internet. Ik neem weer contact op met kpn, toen gaven ze aan, dat we 29 december internet zouden hebben, nou toen hadden we ook geen internet en tv, dus weer gebeld. Vervolgens zouden ze een sms sturen voor een monteurs afspraak, als ik dan op de link van de sms drukte en de klantnummer plus laatste 3 cijfers van het rekeningnummer in typte, kwam er een fout melding en dat ik weer contact op moest zoeken met kpn. Dat heb ik weer gedaan, vervolgens gaven ze weer aan dat ze een melding naar het monteurs bedrijf zouden maken en dat het bedrijf met ons in contact komt voor een afspraak. Dus ik bel 30 dec weer en toen was er weer geen sprake van dat er iets gedaan is. Vervolgens hebben ze nog een melding gemaakt. Alleen tot nu toe heeft het monteurs bedrijf nog steeds geen contact opgenomen.  De persoon van de klantenservice van KPN zei ook dat ik het beste een andere provider kon kiezen in de tussen tijd tot kpn levert, mocht kpn dan later dan de nieuwe provider leveren dan kan ik het beste naar de nieuwe provider gaan. 

Verder  robeer ik ook  tv te kijken via mijn mobiel van kpn, alleen daar zit een kinderslot op, waarvan ik de code niet weet, om deze code te resetten moet je ook verbinding hebben met het internet en tv.  

 

Nu is het ook dat je voor de dagen geen intetnet en tv hebt, die dagen niet hoef te betalen, alleen Anno 2020 kan men niet zonder internet voor werk, school of andere dergelijke dingen. Dus een kleine korting blust het vuur ook niet.....

Goedemorgen Dennis, welkom op het forum.

Ik begrijp dat het erg lastig is om zonder internet te zitten. We helpen jou graag verder. Zou je jouw postcode en huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen? Dan kijken we met je mee. 


Als het goed is, is het nu zichtbaar.


Hoi @Dennis kroon,

Bedankt voor het toevoegen, ik zie dat er een monteur langs moet komen. Ik heb dit opnieuw voor jou aangevraagd, je ontvangt een sms waarmee jij zelf een afspraak in kan plannen. Laat even weten of het nu wel lukt! 


Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding 

 


Dat schiet natuurlijk niet op! Ik heb een ticket ingeschoten voor onze Back Office. Zij zullen binnen vijf werkdagen contact met jou opnemen.


Ik ga het abonnement van KPN vandaag opzeggen, want ik heb geen zin meer om 5 extra dagen te wachten. Heb naar T-Mobile gebeld, zij leveren het product 11-1-2021.

Ik wens u alvast een prettige dag. 


Ik snap dat je niet zo lang wilt wachten. Het is ook uiterlijk 5 dagen. Ik hoop dan ook echt dat mijn collega eerder contact opneemt. 


@Dennis kroon Ik zie dat je intussen ook contact gehad hebt gehad met de klantenservice en de opzegging hebt doorgegeven. Dat is jammer om te lezen. Je weet ons hier te vinden als we toch iets voor je kunnen betekenen.