Skip to main content

Op mijn persoonlijke mijn KPN , staat al weken een aanbod van 5 GB cadeau omdat ik al lang klant ben. Ik hoefde niets te doen en mijn contract zou niet veranderen! 
gisteren wilde ik mijn abonnement verlengen maar heb eerst mijn e-mail adres veranderd ( sinds een jaar een andere maar dus vergeten aan te passen bij mijn kpn)  Nu NERGENS meer mijn persoonlijke aanbieding terug te vinden?! 
wil graag verlengen maar dan wel met het aanbod van KPN 

ik hoor heel graag van kpn of mijn aanbod nog staat? 
 

vriendelijke groet, Sandra 
 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Dag @Sandra D Welkom en goed dat je je vraag hier stelt. Ik heb het vermoeden dat het hier gaat om een eenmalig extra’tje vanuit de verkoopafdeling. Als je belt om je verlenging in orde te maken komt dat vast helemaal goed! 


Dank je wel Bart voor je reactie👍🏻
Ik had zelf, al direct gebeld met de klantenservice maar helaas de mevrouw kon het nergens terug vinden dus helaas, ‘fijne dag mevrouw’! 
volgende keer dus maar een screenshot maken van de aanbieding dan heb ik tenminste nog bewijs 🥺


Ha @Sandra D Dat is altijd een goed idee! Wel erg jammer dat het niet gelukt is. Ik vermoed echt dat het om een tijdelijk extra’tje is gegaan. :( 


Zelfs dat niet Bart...

ik wilde namelijk gebruik maken van deze actie maar moest mijn e-mail bevestigen( zodoende kwam ik erachter dat het mijn oude adres was)en na enige omwegen was het mij uiteindelijk gelukt om mijn mail adres aan te passen en toen was wonderbaarlijk mijn aanbieding nergens terug te vinden en dus ook niet bij de klanten service?! 
Maar goed, nu maar zoeken bij verschillende providers welke een goede aanbieding hebben 😄 


Reageer