Skip to main content

Ik ben al jaren klant van kpn. Ik zie allemaal leuke aanbiedingen bij nieuw abbonement en zie nooit iets voor bestaande klanten. Mijn wifi is echt slecht. Nu zag ik dat jullie gratis nieuwe weggeven bijĀ  nieuwe klanten. Tevens is er een tv bij eenĀ  riend van mij bezorgd voor het afsluiten van een " hetzelfde abbonement".

Ā 

Graag zou ik iets van jullie willen horen hierover en anders zeg ik hem opĀ 

Als u de WiFi Manager doet kunt u ze krijgen voor gereduceerd tarief. Als u daar niet tevreden mee bent, zeg dan gelijk maar op.


Jullie houden je alleen bezig met nieuwe klanten. Oude klanten krijgen niks extra's of wat dan ook. Nu krijg je bij een abbonement er 2 gratis bij . Waarom zou ik dan een gereduceerd bedrag moeten betalen?


Omdat het eenmalige welkomstaanbiedingen zijn. Deze gelden alleen voor nieuwe klanten. Kun je ook lezen in de bijbehorende actievoorwaarden. Als jij als bestaande klant hier ook gebruik van wilt maken. Moet je je abonnement opzeggen. Minimaal 6 maanden geen klant zijn, kun je je daarna terug aanmelden met een welkomstaanbieding naar keuze die op dat moment actief is.

Niks meer, niks minder.

Ā 

Ā 


Jullie houden je alleen bezig met nieuwe klanten. Oude klanten krijgen niks extra's of wat dan ook. Nu krijg je bij een abbonement er 2 gratis bij . Waarom zou ik dan een gereduceerd bedrag moeten betalen?

Even voor de duidelijkheid; de mensen die hier antwoorden geven zijn klanten. Dus dat ā€œjullieā€ is niet juist.


Hallo @ginoschepersĀ , toen jij in het verleden klant van KPN werd heb je ook een cadeau of korting gehad, dat geeft KPN niet 2x.

Als je de maandelijkse nieuwsbrief ontvangt, lees je steeds leuke acties en aanbiedingen voor bestaande klanten.Ā 

Ā 

Ā