Skip to main content

Ik lees op de site aanbod van 6 maanden korting of supersnelle wifi. Echter, als ik mijn verhuizing online door wil geven krijg ik dit aanbod niet te zien en kan ik niet kiezen. Hoe krijg ik wel aanbod te zien en kan ik keuze maken?

 

Gisteren ook al twee keer gebeld maar niet geholpen door jullie klantenservice.

Dit soort aanbiedingen gelden niet voor bestaande klanten (niet bij KPN maar ook niet bij andere ISP's). Als jij je abo verhuist verandert er behalve adres (en wellicht soort: DSL of glasvezel) verder ook niets aan je abo: de einddatum blijft gewoon staan en - als die al verlopen is - ook je opzegtermijn. als je gebruik wilt maken van een aanbieding zal je moeten overstappen naar een andere ISP, maar dat betekent - anders dan bij energieleveranciers - ook een nieuwe modem/router, nieuwe tv-ontvangers en bij Ziggo ook andere kabels (coax). 


Hoi Sven V, allereerst nog van harte welkom op ons forum. Henk2304 heeft gelijk, bij een verhuizing wordt de aansluiting overgezet naar een ander adres en wijzigt het abonnement doorgaans niet. Je kunt online de Verhuizing doorgeven of met onze speciale verhuisdesk bellen op het gratis nummer 0800-0402. Mocht je nog tegen vragen aanlopen, laat ze dan gerust weten!


Reageer